Energia si timpul dumneavoastra sunt foarte importante pentru noi. De aceea, venim in intampinarea dumneavoastra cu o metoda simpla, de autocitire a indexului.
Ce trebuie sa stiti despre serviciul de autocitire CEZ Vanzare:
- Poate fi accesat simplu si rapid prin intermediul contului My CEZ - pe web mycez.cezinfo.ro sau direct din aplicatia pentru telefonul mobil si tableta, optiunea Index;
- Poate fi accesat la Info Kiosk-urile instalate in centrele de relatii cu clientii, din Arges, Dolj si Valcea;
- Se poate accesa gratuit, apeland:
- 0800 500 500 (pentru energie electrica);
- 0800 500 200 (pentru gaze naturale).
- Este eficient si rapid, permitandu-va sa transmiteti indexul fara a intra in contact cu un operator;
- Poate fi folosit doar in perioada de autocitire, asa cum apare ea pe factura.
Nu poate fi folosit in urmatoarele situatii:
- Daca aveti energia electrica sistata;
- Daca nu sunteti in perioada de autocitire mentionata pe factura;
- Daca in instalatia dumneavoastra exista un grup de masura cu constanta de facturare diferita de 1;
- Atunci cand, conform contractului de furnizare, operatorul de distributie citeste lunar contorul.
Este bine sa stiti ca, in situatia in care nu reusiti sa introduceti indexul autocitit prin linia telefonica dedicata acestui serviciu (0800-500-500), aveti posibilitatea sa apelati Info Linia CEZ la numarul de telefon 0251929, luni-vineri, in intervalul 08:00-20:00 pentru a primi consultanta de la un operator Call Center.