Energia vine de la fiecare dintre noi

IVR Deranjamente. Noi solutii de transmitere a deficientelor in alimentarea cu energie electrica

Utilizand doar codul locului de consum si numarul de telefon, puteti sesiza intreruperile in alimentarea cu energie electrica, dupa aproximativ 20 de secunde de asteptare fara a mai intra in contact cu un operator.

CUM PUTETI TRANSMITE DERANJAMENTUL?

 
  • Apelati Info Linia CEZ - 0251 929;
  • Selectati tasta 1 pentru energie electrica;
  • Tastati 1 pentru anuntare deranjamente;
  • Tastati 2 pentru a fi transferat catre primul operator disponibil;
  • Dupa 20 de secunde de asteptare, in cazul in care toti operatorii sunt angajati in alte convorbiri telefonice, dupa mesajul specific, se selecteaza 1 pentru lipsa tensiune la locul de consum sau 2 pentru lipsa de tensiune in toata zona;
  • Tastati codul locului de consum care se afla pe factura (acesta incepe cu 005);
  • Introduceti numarul de telefon (acesta trebuie sa aiba 10 cifre).