Prin schimbare de natura administrativa se intelege: preluarea spatiului unde este constituit locul de consum/ producere, schimbarea numelui, a adresei locului de consum/producere, iar prin schimbare de natura tehnica se intelege spor de putere, schimbare solutie tehnica de alimentare sau a punctului de delimitare a instalatiilor electrice ale utilizatorului si ale operatorului.
Pentru actualizarea ATR -ului/ certificatului de racordare, solicitantul trebuie sa depuna, dupa caz, urmatoarele documente:
F-PO-01-03-01#01#18_Cerere actualizare aviz tehnic de racordare - consumatori casnici
F-PO-01-03-01#01#19_Cerere pentru actualizare aviz tehnic de racordare - consumatori noncasnici;
F-PO-01-03-01#01#03_Chestionar energetic - mici consumatori, pentru puteri < 100 kW;
F-PO-01-03-01#01#04_Chestionar energetic - mari consumatori, pentru puteri > 100 kW;
F-PO-01-03-01#03#03_Cerere de emitere_actualizare ATR pentru racordare producatori;
F-PO-01-03-01#01#26_Cerere pentru actualizare Certificat de racordare - consumatori.
Avizul tehnic de racordare/certificatul de racordare emis anterior pentru locul de consum/producere respectiv;
actul de proprietate al imobilului sau alt document care sa ateste dreptul locativ asupra spatiului care face obiectul locului de consum respectiv. actul de identitate al solicitantului;
detalierea modificarilor de natura tehnica fata de situatia anterioara, daca este cazul;
dovada platii tarifului reglementat pentru emiterea avizului tehnic de racordare/certificatului de racordare, in copie (acest lucru nefiind o conditionare pentu actualizarea Avizului tehnic de racordare, dar ATR-ul nu va fi transmis la solicitant decat dupa achitarea acestui tarif). Factura pentru tariful reglementat pentru emiterea avizului tehnic de racordare se emite cu ocazia depunerii documentatiei complete, conform listei de tarife pentru emiterea avizelor tehnice de racordare aprobate de ANRE prin Ordinul 114/2014.
Utilizatorul poate depune documentele de mai sus direct la orice Centru de Relatii cu Clientii din cadrul CEZ ( a se vedea tabelul de mai jos) sau prin servicii de corespondenta la adresa: CEZ Romania SA, localitatea Targu-Jiu, Strada Depozitelor, numarul 2, judetul Gorj, cod postal 210238.
Denumire Centre de Contact |
Detalii adresa |
Program de lucru |
Centrul de Relatii cu Clientii Alexandria |
Alexandria, str. Dunarii, nr. 145, jud. Teleorman |
Luni - Vineri, 08:00 - 17:00 |
Centrul de Relatii cu Clientii Bailesti |
Bailesti, str. Victoriei, nr. 98, jud. Dolj |
Luni - Vineri, 08:00 - 16:00 |
Centrul de Relatii cu Clientii Campulung |
Campulung, str. Nicolae Iorga, bl. 3, sc. A, ap. 3, jud. Arges |
Luni - Vineri, 08:00 - 16:00 |
Centrul de Relatii cu Clientii Caracal |
Caracal, str. Piata Victoriei, bl. 1 ABC, parter, jud. Olt |
Luni - Vineri, 08:00 - 16:00 |
Centrul de Relatii cu Clientii Craiova |
Craiova, str. Calea Severinului, nr. 97, jud. Dolj |
Luni - Vineri, 08:00 - 17:00 |
Centrul de Relatii cu Clientii Dragasani |
Dragasani, str. Gherea, nr. 414, bl. T 3, sc. E, parter, jud. Valcea |
Luni - Vineri, 08:00 - 16:00 |
Centrul de Relatii cu Clientii Drobeta Turnu Severin |
Drobeta - Turnu Severin, b-dul Revolutiei, nr. 19, jud. Mehedinti |
Luni - Vineri, 08:00 - 17:00 |
Centrul de Relatii cu Clientii Pitesti |
Pitesti, str. Darzu, nr. 1 A, jud. Arges |
Luni - Vineri, 08:00 - 17:00 |
Centrul de Relatii cu Clientii Ramnicu Valcea |
Ramnicu Valcea, str. Stirbei Voda, nr. 7, jud. Valcea |
Luni - Vineri, 08:00 - 17:00 |
Centrul de Relatii cu Clientii Rosiori de Vede |
Rosiori de Vede, str. Oituz, nr. 11, jud. Teleorman |
Luni - Vineri, 08:00 - 16:00 |
Centrul de Relatii cu Clientii Slatina |
Slatina, str. Primaverii, nr. 18 B, jud. Olt |
Luni - Vineri, 08:00 - 17:00 |
Centrul de Relatii cu Clientii Targu Jiu |
Targu Jiu, str. G-ral Gheorghe Magheru, bl. 6, parter, jud. Gorj |
Luni - Vineri, 08:00 - 17:00 |
Centrul de Relatii cu Clientii Videle |
Videle, str. Aleea FRE, nr. 1, cam. P 03, jud. Teleorman |
Luni - Vineri, 08:00 - 16:00 |
Centrul de Relatii cu Clientii Corabia | Corabia, str. Bibescu Voda, nr. 21, jud. Olt |
Miercuri 08:00 - 16:00 |
Foarte important!: Daca pe locul de consum/producere respectiv exista un Certificat de racordare si utilizatorul solicita numai schimbarea numelui titularului de contract, atunci certificatul de racordare este valabil si nu trebuie actualizat.
In cazul pierderii sau deteriorarii avizului tehnic de racordare sau certificatului de racordare puteti solicita emiterea unui duplicat. Duplicatul se va elibera de operatorul de distributie in termen de 7 zile lucratoare de la data inregistrarii cererii (conform Ordinului ANRE nr. 59/2013, art. 56).
Cererea de emitere a unui duplicat, click aici, trebuie insotita de copia actului de identitate sau de copia certificatului de inregistrare la Registrul Comertului (in cazul persoanelor juridice) ori a altor autorizatii legale de functionare emise de autoritatile competente si de actul de proprietate sau orice alt inscris care atesta dreptul de folosinta asupra imobilului care constituie loc de producere sau de consum.
Conform art. 30 si art. 57, alin. (2): Emiterea/actualizarea avizului tehnic de racordare certificatului de racordare, inclusiv emiterea unui duplicat, se fac contra cost, pe baza tarifelor aprobate de autoritatea competenta.", conform prevederilor Ordinului nr. 114/2014.