Contact Relatii Publice: media@evryo.ro
Grupul CEZ in Romania a sustinut sambata, 31 martie, evenimentul global Ora Pamantului in parteneriat cu Colegiul Tehnic "Ion Mincu" alaturi de Primaria Municipiului Slatina, Inspectoratul Scolar Judetean Olt, Colegiul Economic „P. S. Aurelian", Colegiul National Vocational „Nicolae Titulescu", Colegiul Tehnic „Metalurgic", Palatul Copiilor si Elevilor „Adrian Baran" realizand analiza consumului de energie electrica din intervalul orar 20:30 - 21:30 si sponsorizand actiunea prin echiparea unui numar de 70 de elevi ai scolilor implicate in proiect. Analiza consumului demonstreaza ca slatinenii se implica in protectia mediului inconjurator, consumand cu aproximativ 30% mai putina energie electrica decat anul trecut in cadrul evenimentului Ora Pamantului 2011, si economisind astfel 7488 kwh.
Rezultatele concrete ale actiunii au putut fi identificate in urma analizei efectuate prin compararea energiei electrice consumate in intervalul orar 20:30 - 21:30 din data de 31 martie 2012, cu cea inregistrata anul trecut, pe 26 martie 2011 cu ocazia editiei anterioare.
Aceasta economie de energie se datoreaza atat institutiilor publice locale, cat si agentilor casnici si economici care au reactionat in mod pozitiv la mesajele campaniei.
Cea de-a patra editie a proiectul de parteneriat educational „Ora Pamantului" si-a propus informarea si responsabilizarea cetatenilor orasului si nu numai, determinandu-i sa participe la actiuni de protejare a mediului inconjurator. De asemenea, s-a dorit crearea unui impact pozitiv asupra comunitatii prin scaderea consumului de energie electrica in intervalul in care s-a desfasurat actiunea.
Vineri, 30 martie 2012 incepand cu ora 14:00 un numar de 70 de elevi insotiti de 35 de cadre didactice din institutiile de invatamant implicate au impartit pliante in patru puncte din municipiul Slatina: zona Steaua, zona Piata Zahana, zona Esplanada, zona Fantana Sperantei, zona Valcea unui numar de circa 200 de persoane cu care au dialogat pe teme legate de ecologie si de protectia mediului sub sloganul „Schimbarea suntem noi! Fiecare, eu, tu, impreuna!". Actiunea de sensibilizare a cetatenilor si-a atins obiectivul, acela de a scadea consumul de energie electrica in cadrul cauzei globale.
Grupul CEZ in Romania isi manifesta in continuare grija si interesul fata de mediul inconjurator sprijinind actiunile de responsabilitate sociala derulate in acest sens.
Departamentul PR & Brand
CEZ Romania