In functie de metoda de plata agreata (numerar, internet banking, debit direct, ATM, transfer bancar), clientii pot alege oricare din partenerii CEZ Vanzare:
PARTENERII CEZ SI METODELE DE PLATA OFERITE GRATUIT
PARTENERII CEZ |
NUMERAR |
ATM |
INTERNET
BANKING
|
DEBIT
DIRECT
|
TRANSFER
BANCAR
|
BRD Groupe Societe Generale RO57 BRDE 170S V285 1226 1700
|
DA |
DA |
DA |
DA |
DA |
BCR RO12 RNCB 0022 0207 1498 0001
|
DA |
DA |
DA |
DA |
DA |
BANCA TRANSILVANIA RO56 BTRL 0030 1601 0074 3903
|
DA |
DA |
DA |
DA |
DA |
UNICREDIT TIRIAC BANK RO60 BACX 0000 0006 0250 3000
|
DA |
DA |
- |
DA |
DA |
CITI BANK RO18 CITI 0000 0007 2506 7011
|
- |
- |
- |
- |
DA |
ING RO07 INGB 0006 0081 9626 8915
|
- |
DA |
DA |
DA |
DA |
POSTA ROMANA numerar colectat in cont CITI BANK
|
DA |
- |
- |
- |
- |
BANCA CENTRALA COOPERATISTA CREDITCOOP numerar colectat in cont CITI BANK
|
DA |
- |
- |
- |
- |
PAYZONE numerar colectat in cont ING
|
DA |
- |
- |
- |
- |
ENI (AGIP) - puncte de colectare numerar colectat in cont CITI BANK
|
DA |
- |
- |
- |
- |
Trezoreria Statului RO40 TREZ 2915 069X XX00 6470
|
DA |
- |
- |
- |
- |
Pentru a evita orice neclaritate legata de parteneriatul cu furnizorul de energie electrica, reamintim clientilor urmatoarele elemente importante pe care trebuie sa le aiba in vedere la plata facturii:
- Termenul in care trebuie achitata factura de energie electrica este de 15 zile de la data emiterii pentru clientii casnici, si de 10 zile pentru clientii agenti economici. In cazul in care factura nu este achitata in termenul agreat contractual, se va proceda la deconectarea locului de consum. Pentru reconectare este necesara achitarea debitelor restante si ulterior, a taxelor aferente acestui serviciu. Valoarea taxelor de deconectare/reconectare este intre 265 si 542 lei (in functie de locul de unde se realizeaza deconectarea). Pentru a evita aceasta situatie, clientii trebuie sa faca toate demersurile necesare achitarii facturilor in termen.
- Daca nu este primita factura in timp util sau s-a pierdut, clientul poate solicita oricand o copie a acesteia sau poate efectua plata utilizand o factura mai veche - suma de plata in acest caz trebuie sa o afle contactand furnizorul! In cazul clientilor care au primit un preaviz de deconectare si care folosesc o factura mai veche pentru plata, acestia trebuie sa achite intreaga suma mentionata in preaviz. In caz contrar, suma platita acopera partial debitul restant si se poate proceda in continuare la deconectarea locului de consum.
- Clientii trebuie sa pastreze intotdeauna documentul care confirma efectuarea platii (chitanta/bonul)!
- Cand efectueaza plata prin transfer/virament bancar si doresc sa achite exclusiv anumite facturi, trebuie sa completeze intotdeauna: COD CLIENT (9xxxxxxx), NUMAR FACTURA si VALOAREA DE PLATA.
Departamentul PR&Marketing
CEZ Romania