Energia vine de la fiecare dintre noi

COMUNICAT DE PRESA - Mai multe modalitati de achitare a facturii de energie electrica

Contact Relatii Publice: media@evryo.ro

In functie de metoda de plata agreata (numerar, internet banking, debit direct, ATM, transfer bancar), clientii pot alege oricare din partenerii CEZ Vanzare:

PARTENERII CEZ SI METODELE DE PLATA OFERITE GRATUIT
PARTENERII CEZ NUMERAR ATM

INTERNET

BANKING

DEBIT

DIRECT

TRANSFER

BANCAR

BRD Groupe Societe Generale
RO57 BRDE 170S V285 1226 1700
DA DA DA DA DA
BCR
RO12 RNCB 0022 0207 1498 0001
DA DA DA DA DA
BANCA TRANSILVANIA
RO56 BTRL 0030 1601 0074 3903
DA DA DA DA DA
UNICREDIT TIRIAC BANK
RO60 BACX 0000 0006 0250 3000
DA DA - DA DA
CITI BANK
RO18 CITI 0000 0007 2506 7011
- - - - DA
ING
RO07 INGB 0006 0081 9626 8915
- DA DA DA DA
POSTA ROMANA
numerar colectat in cont CITI BANK
DA - - - -
BANCA CENTRALA COOPERATISTA CREDITCOOP
numerar colectat in cont CITI BANK
DA - - - -
PAYZONE
numerar colectat in cont ING
DA - - - -
ENI (AGIP) - puncte de colectare
numerar colectat in cont CITI BANK
DA - - - -
Trezoreria Statului
RO40 TREZ 2915 069X XX00 6470
DA - - - -

Pentru a evita orice neclaritate legata de parteneriatul cu furnizorul de energie electrica, reamintim clientilor urmatoarele elemente importante pe care trebuie sa le aiba in vedere la plata facturii:

  • Termenul in care trebuie achitata factura de energie electrica este de 15 zile de la data emiterii pentru clientii casnici, si de 10 zile pentru clientii agenti economici. In cazul in care factura nu este achitata in termenul agreat contractual, se va proceda la deconectarea locului de consum. Pentru reconectare este necesara achitarea debitelor restante si ulterior, a taxelor aferente acestui serviciu. Valoarea taxelor de deconectare/reconectare este intre 265 si 542 lei (in functie de locul de unde se realizeaza deconectarea). Pentru a evita aceasta situatie, clientii trebuie sa faca toate demersurile necesare achitarii facturilor in termen.
  • Daca nu este primita factura in timp util sau s-a pierdut, clientul poate solicita oricand o copie a acesteia sau poate efectua plata utilizand o factura mai veche - suma de plata in acest caz trebuie sa o afle contactand furnizorul! In cazul clientilor care au primit un preaviz de deconectare si care folosesc o factura mai veche pentru plata, acestia trebuie sa achite intreaga suma mentionata in preaviz. In caz contrar, suma platita acopera partial debitul restant si se poate proceda in continuare la deconectarea locului de consum.
  • Clientii trebuie sa pastreze intotdeauna documentul care confirma efectuarea platii (chitanta/bonul)!
  • Cand efectueaza plata prin transfer/virament bancar si doresc sa achite exclusiv anumite facturi, trebuie sa completeze intotdeauna: COD CLIENT (9xxxxxxx), NUMAR FACTURA si VALOAREA DE PLATA.

Departamentul PR&Marketing
CEZ Romania