Contact Relatii Publice: media@evryo.ro
Transmitere automata de date si semnatura digitizata
Modernizarea va fi implementata in luna mai si va fi precedata de o perioada de aproximativ 15 zile de testare si verificare. Va fi vizat sistemul de transmitere spre executie, executia si operarea automata in sistemul informatic SAP pentru comenzile de montari contoare, inlocuiri contoare, demontari contoare, deconectari, reconectari, verificari si sigilari grupuri de masura la clientii casnici si agenti economici mici consumatori.
Prin modernizarea sistemului, fiecare electrician va fi dotat cu un terminal IT denumit PDA. Pe acest terminal, electricienii vor primi comenzile pe care urmeaza sa le execute, urmand ca, dupa executia lucrarilor, sa opereze in PDA Ordinul de Serviciu si Bonul de Miscare Contor (BMC). Datele vor fi, astfel, transmise automat catre aplicatia informatica apartinand CEZ in vederea reactualizarii bazei de date, arhivarii electronice si emiterii facturii de regularizare.
Mai mult, aceasta optimizare presupune si introducerea semnaturii digitizate, similara celei de la obtinerea permisului de conducere sau a contractelor de asigurari si diverse servicii. Dupa completarea datelor in PDA, inainte de semnare, clientul va verifica pe afisajul acestuia urmatoarele date principale legate de codul de client si locul de consum:
Dupa verificarea datelor principale mentionate mai sus, electricianul si clientul vor executa in PDA semnatura digitizata.
Timp redus de executie a comenzilor si informatie de calitate
CEZ Distributie, prin prestatorul extern de administrare a grupurilor de masura, va transmite ulterior prin posta Bonul de Miscare a Contorului, respectiv procesul verbal de deconectare/ demontare a contorului si va urmari ca aceste documente sa ajunga la client inainte de primirea facturii de regularizare a energiei electrice aferenta lucrarii executate.
Modificarile aduse in sistem vor imbunatati semnificativ serviciul de administrare a grupurilor de masura prin cresterea calitatii informatiei din teren si reducerea timpului de executie a comenzilor din partea clientilor nostri.
Mai multe informatii despre modernizarea sistemului si modificarile implicate pot fi obtinute in toate Centrele de Relatii cu Clientii CEZ si la numarul unic 0251 929, apelabil 24 de ore din 24, 7 zile din 7, la tarif normal in reteaua Romtelecom.
Departamentul Comunicare si Relatii Publice
CEZ Romania