Energia vine de la fiecare dintre noi

Transmite deranjamentul in mai putin de 1 minut, fara a mai intra in legatura cu un operator uman

Contact Relatii Publice: media@evryo.ro

Si tu poti fi unul dintre clientii CEZ Vanzare care nu asteapta sa intre in legatura directa cu un operator pentru a transmite informatii despre o deficienta in alimentarea cu energie electrica, ci foloseste serviciul dedicat: IVR Deranjamente. Utilizand doar numarul de telefon si codul locului de consum care incepe cu cifrele 005 si poate fi regasit pe factura de energie electrica, poti sesiza intreruperile in alimentarea cu energie electrica, simplu si rapid, fara a mai intra in contact cu un operator.

Cum anunt un deranjament simplu si rapid?

  1. Apeleaza Info Linia CEZ - 0251 929
  2. Tasteaza  succesiv 1, 3,  1 pentru anuntare deranjament;
  3. Dupa circa 20 de secunde de asteptare, selecteaza 1 pentru lipsa de tensiune la locul de consum sau 2 pentru lipsa de tensiune in toata zona;
  4. Urmeaza tastarea codul locului de consum care se afla pe factura (acesta incepe cu 005);
  5. Introdu numarul tau de telefon (acesta trebuie sa aiba 10 cifre).

* In cazul in care agentii nostri sunt implicati in convorbiri telefonice, mesajul tau va intra imediat fara sa mai fie nevoie sa astepti.

 

Departamentul Relatii Publice, Brand si Marketing

CEZ Romania