Energia vine de la fiecare dintre noi

Peste 40 de canale de plata si 3000 de puncte de colectare a platilor puse la dispozitia clientilor pentru a achita factura de energie electrica

Contact Relatii Publice: media@evryo.ro

Plata prin sistemul Debit direct reprezinta una dintre cele mai eficiente modalitati de incasare a facturilor. In cazul in care clientul este detinator al unui cont bancar (cont curent, cont card), trebuie sa se deplaseze o singura data la sediul oricarei unitati bancare, sa solicite, sa completeze si sa semneze Mandatul de Debitare Directa. Completarea Mandatului necesita cunoasterea si mentionarea Codului de client (Simbol Variabil) existent pe factura cu cod de bare ce a fost emisa pentru energie. Mandatul reprezinta o imputernicire data de client bancii in vederea debitarii automate a contului sau bancar, la scadenta facturii, cu suma necesara achitarii acesteia si transferul ei in contul furnizorului.

In aceste conditii, pentru efectuarea platii nu mai este necesara deplasarea periodica la sediul bancii, singura grija a clientului rezida in asigurarea in contul bancar a sumelor necesare achitarii in regim automat a facturilor.

Clientii pot opta atat pentru Debit Direct Intrabancar in conditiile in care au conturi deschise la una din bancile: BRD Groupe Societe Generale, BCR, Banca Transilvania, UNICREDIT TIRIAC BANK, ING, sau pentru Debit Direct Interbancar daca au conturi bancare deschise la alte banci.

Alegerea oricaruia din partenerii CEZ Vanzare, in functie de preferintele pe care clientii le au in ceea ce priveste efectuarea platilor, se realizeaza fara costuri suplimentare din partea acestora. Se poate face plata in numerar la punctele de lucru ale urmatoarelor institutii si banci: Posta Romana, BRD Groupe Societe Generale, BCR, Banca Transilvania, UNICREDIT TIRIAC BANK, BANCA CENTRALA COOPERATISTA CREDITCOOP, PAYZONE, PAYPOINT.

De asemenea, ATM-urile bancilor: BRD Groupe Societe Generale, BCR, Banca Transilvania, UNICREDIT TIRIAC BANK, ING pot fi utilizate pentru a efectua plati.

Clientii care prefera transferul bancar pot apela la BRD Groupe Societe Generale, BCR, Banca Transilvania, UNICREDIT TIRIAC BANK, CITI BANK, ING. Se poate apela totodata la serviciul internet banking pus la dispozitie de BRD Groupe Societe Generale, BCR, Banca Transilvania si ING.

PARTENERII CEZ SI METODELE DE PLATA OFERITE GRATUIT
PARTENERII CEZ NUMERAR ATM

INTERNET

BANKING

DEBIT

DIRECT

TRANSFER

BANCAR

BRD Groupe Societe Generale
RO57 BRDE 170S V285 1226 1700
DA DA DA DA DA
BCR
RO12 RNCB 0022 0207 1498 0001
DA DA DA DA DA
BANCA TRANSILVANIA
RO56 BTRL 0030 1601 0074 3903
DA DA DA DA DA
UNICREDIT TIRIAC BANK
RO60 BACX 0000 0006 0250 3000
DA DA - DA DA
CITI BANK
RO18 CITI 0000 0007 2506 7011
- - - - DA
ING
RO07 INGB 0006 0081 9626 8915
- DA DA DA DA
POSTA ROMANA
numerar colectat in cont CITI BANK
DA - - - -
BANCA CENTRALA COOPERATISTA CREDITCOOP
numerar colectat in cont CITI BANK
DA - - - -
PAYZONE
numerar colectat in cont ING
DA - - - -
PAYPOINT DA - - - -
ENI (AGIP) - puncte de colectare
numerar colectat in cont CITI BANK
DA - - - -
Trezoreria Statului
RO40 TREZ 2915 069X XX00 6470
DA - - - -

Pentru a evita orice neclaritate legata de parteneriatul cu furnizorul de energie electrica, reamintim clientilor urmatoarele elemente importante pe care trebuie sa le aiba in vedere la plata facturii:

  • Termenul in care trebuie achitata factura de energie electrica este de 15 zile de la data emiterii pentru clientii casnici, si de 10 zile pentru clientii agenti economici. In cazul in care factura nu este achitata in termenul agreat contractual, se va proceda la deconectarea locului de consum. Pentru reconectare este necesara achitarea debitelor restante si ulterior, a taxelor aferente acestui serviciu. Valoarea taxelor de deconectare/reconectare este intre 268 si 558 lei (in functie de locul de unde se realizeaza deconectarea). Pentru a evita aceasta situatie, clientii trebuie sa faca toate demersurile necesare achitarii facturilor in termen.
  • Daca nu este primita factura in timp util sau s-a pierdut, clientul poate solicita oricand o copie a acesteia sau poate efectua plata utilizand o factura mai veche - suma de plata in acest caz trebuie sa o afle contactand furnizorul!
  • In cazul clientilor care au primit un preaviz de deconectare si care folosesc o factura mai veche pentru plata, acestia trebuie sa achite intreaga suma mentionata in preaviz. In caz contrar, suma platita acopera partial debitul restant si se poate proceda in continuare la deconectarea locului de consum.
  • Clientii trebuie sa pastreze intotdeauna documentul care confirma efectuarea platii (chitanta/bonul)!
  • Cand efectueaza plata prin transfer/virament bancar si doresc sa achite exclusiv anumite facturi, trebuie sa completeze intotdeauna: COD CLIENT (9xxxxxxx), NUMAR FACTURA si VALOAREA DE PLATA.

Departamentul PR si Brand
CEZ Romania