Energia vine de la fiecare dintre noi

Campania Biblioteca de Energie, nominalizata pentru cea mai buna campanie din Balcani, la SABRE Gold Awards EMEA 2017

Contact Relatii Publice: media@evryo.ro

Biblioteca de Energie, campania lansata de CEZ Vanzare, se afla pe lista nominalizarilor la SABRE Gold Awards EMEA (categoria „The Balkans”), una dintre cele mai valoroase competitii internationale de relatii publice.

Sub sloganul „Transforma hartia in energie”, campania Biblioteca de Energie a fost dezvoltata impreuna cu agentia Rogalski Damaschin PR incepand cu decembrie 2015 si a avut ca sursa de inspiratie povestea lui Vasile Tiucsan, un nevazator de 45 de ani din Mehedinti care a ales sa se aboneze la factura electronica de la CEZ Vanzare pentru furnizarea energiei electrice. 

Primul pas a fost lansarea platformei „Biblioteca de energie” (bibliotecadeenergie.ro) si dotarea acesteia cu peste 140 de titluri din literatura romana si universala. CEZ a lansat invitatia tuturor clientilor sai de a renunta la facturile clasice in favoarea celor in varianta electronica. Pentru fiecare dintre primii 25.000 de noi abonati la E-factura CEZ Vanzare, compania a donat cate 1 leu in scopul facilitarii accesului la cultura al persoanelor cu deficiente de vedere din Romania.

Campania integrata s-a desfasurat atat extern, online si in Centrele de Relatii cu Clientii CEZ, valorificand reputatia pe care CEZ o are in randul clientilor sai, dar si intern, prin implicarea angajatilor companiei. Primul audiobook, „Luminita, mon amour”, carte scrisa de Cezar Paul-Badescu, a fost inregistrat chiar de voluntarii CEZ, in prezenta autorului cartii si urcat in platforma bibliotecadeenergie.ro.

„Intr-o societate in care rezistenta la schimbare este puternic prezenta, mai ales in privinta tehnologiei, a furnizarii datelor, a tranzactiilor online, campania inspirata de o poveste reala si emotionanta, a reusit sa aduca in atentia publicului provocarile intampinate zilnic de persoanele cu dizabilitati de vedere. Astfel, a iesit la lumina, demnitatea cu care acestia se descurca si se apropie de normalitate, prin utilizarea noilor tehnologii si felul in care implicarea unui numar mare de oameni poate da o mana de ajutor unei comunitati, a declarat Angelica Barbu (Brand Marketing & Communication Manager, Grupul CEZ in Romania).

Rezultatele competitiei SABRE vor fi anuntate in cadrul ceremoniei de premiere care va avea loc pe data de 23 mai, la Londra.

 

Departamentul Relatii Publice, Brand si Marketing

CEZ Romania


Despre CEZ Vanzare

CEZ Vanzare furnizeaza energie pentru peste 1,4 milioane de clienti din Romania in toate judetele tarii si ofera clientilor sai pachetul dual de energie electrica si gaze naturale, inca din 2008.

Portofoliul de produse, servicii si solutii pe care il pune la dispozitia clientilor este complex si complet pentru a veni in intampinarea nevoilor acestora. CEZ Vanzare este intr-o permanenta evolutie, iar satisfactia sa este cu atat mai mare cu cat reuseste sa evolueze alaturi de clientii si partenerii sai.


Despre Grupul CEZ in Romania

Grupul CEZ este prezent pe piata romaneasca inca din anul 2005, odata cu preluarea companiei de distributie Electrica Oltenia SA care, dupa procesul de transformare, asigura alimentarea cu energie electrica a sapte judete: Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Valcea si Teleorman. Afacerile Grupului CEZ in Romania sunt reprezentate de cele 8 companii – Distributie Oltenia, CEZ Romania, CEZ Vanzare, CEZ Trade, Tomis Team, MW Invest, Ovidiu Development si TMK Hydroenergy Power.