Contact Relatii Publice: media@evryo.ro
Reglementarile in vigoare in domeniul muncii, prezinta zilele de 6 si 9 aprilie, Vinerea Mare si a doua zi a sarbatorii Pascale, zile libere la nivel national. Pentru salariatii din Centrele de Relatii cu Clientii, Grupul CEZ in Romania acorda zi libera si pe data de 10 aprilie (a treia zi a sarbatorii Pascale).
Conform reglementarilor in vigoare, Centrele de Relatii cu Clientii CEZ isi intrerup activitatea in zilele de 6, 9 si 10 aprilie 2018.
Incepand cu data de 11 aprilie 2018 insa, programul de functionare va fi reluat corespunzator programului normal din zilele lucratoare, respectiv 08:00 - 16:00 sau 08:00 - 17:00, in cazul Centrelor de Relatii cu Clientii din municipiile - resedinta de judet: Alexandria, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Pitesti, Ramnicu Valcea, Slatina, Targu Jiu.
In perioada 6 – 10 aprilie 2018, cu ocazia sarbatorilor Pascale, nu au fost planificate lucrari care necesita intreruperea alimentarii cu energie electrica.
Totodata, echipele operative Distributie Oltenia, destinate interventiilor in retelele electrice, sunt mobilizate pentru a asigura continuitatea in alimentarea cu energie electrica.
Pentru orice informatii legate de serviciile CEZ, clientii pot apela INFO LINIA CEZ, numar unic de telefon 0251 929, tarif normal pentru apelurile efectuate din reteaua nationala, in intervalul orar 08:00 - 20:00.
Pentru a semnala deficientele in alimentarea cu energie electrica, clientii din judetele Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman si Valcea pot apela NON STOP unul din cele 4 numere de telefon puse la dispozitie de catre operatorul de distributie:
Informatiile despre deficientele din instalatiile electrice se pot transmite rapid si usor, cu ajutorul codului locului de consum, fara ca apelantul sa astepte sa intre in legatura cu un operator uman, dupa aproximativ 20 de secunde de la initierea apelului.
Directia Comunicare si Marketing
CEZ Romania
04.04.2018