Contact Relatii Publice: media@evryo.ro
Legislatia in vigoare in domeniul muncii reglementeaza zilele de 25 si 26 decembrie 2018, prima si a doua zi de Craciun, precum si zilele de 01 si 02 ianuarie 2019 drept sarbatori legale si zile libere la nivel national. Totodata, salariatii din Centrele de Relatii cu Clientii nu vor avea program de lucru cu publicul in zilele de 24 si 31 decembrie.
Conform reglementarilor in vigoare, Centrele de Relatii cu Clientii CEZ isi intrerup activitatea in zilele de 24, 25 si 26 decembrie, respectiv pe 31 decembrie, 01 ianuarie si 02 ianuarie 2019.
Incepand cu data de 27 decembrie 2018, respectiv 03 ianuarie 2019 insa, programul de functionare va fi reluat corespunzator programului normal din zilele lucratoare, respectiv 08:30 - 16:30 in cazul Centrelor de Relatii cu Clientii din judetele Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman si Valcea.
Pentru orice informatii legate de serviciile CEZ Vanzare, clientii pot apela INFO LINIA CEZ, numar unic de telefon 0251 929, tarif normal pentru apelurile efectuate din reteaua nationala, in intervalul orar 08:00 - 20:00.
In perioada 24 - 26 decembrie 2018, respectiv 31 decembrie - 02 ianuarie 2019, nu au fost planificate lucrari care necesita intreruperea alimentarii cu energie electrica.
Totodata, echipele operative Distributie Oltenia, destinate interventiilor in retelele electrice, sunt mobilizate pentru a asigura continuitatea in alimentarea cu energie electrica.
Pentru a semnala deficientele in alimentarea cu energie electrica, clientii din judetele Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman si Valcea pot apela NON STOP unul din cele 4 numere de telefon puse la dispozitie de catre operatorul de distributie:
Informatiile despre deficientele din instalatiile electrice se pot transmite rapid si usor, cu ajutorul codului locului de consum, fara ca apelantul sa astepte sa intre in legatura cu un operator uman, dupa aproximativ 20 de secunde de la initierea apelului.
Directia Comunicare si Marketing
CEZ Romania
20.12.2018