Energia vine de la fiecare dintre noi

Peste 20 de Centre de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare puse la dispozitia clientilor

Contact Relatii Publice: media@evryo.ro

De luni pana vineri, in intervalul orar 08:30 – 16:30, clientii CEZ Vanzare pot obtine toate informatiile de care au nevoie in oricare dintre cele 22 de Centre de Relatii cu Clientii ale furnizorului de energie si gaze naturale din municipiile - resedinta de judet: Alexandria, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Pitesti, Ramnicu Valcea, Slatina, Targu Jiu dar si in Centrele din localitatile Bailesti, Caracal, Campulung, Dragasani, Rosiorii de Vede si Videle.

Totodata, clientii CEZ Vanzare din afara Olteniei pot obtine informatii si la Centrele de Relatii cu Clientii din Iasi, Timisoara si Resita.

Programul de lucru al Centrelor CEZ Vanzare este bazat pe analiza fluxului de vizite pe intervale orare si a solicitarilor din partea clientilor inregistrate prin intermediul acestui canal de comunicare.

Clientii CEZ din localitatile Curtea de Arges, Filiasi, Bechet, Baia de Arama, Orsova, Vanju Mare, Corabia, Calimanesti, Horezu, Timisoara, Iasi, Resita si zonele limitrofe pot vizita unul din Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzareconform programului de mai jos:

Program de functionare

 

Oras

Lu

Ma

Mi

Jo

Vi

Interval orar

Curtea de Arges

 

 

x

x

 

08:30 – 16:30

Filiasi

 

 

 

 

x

Bechet

 

 

x

 

 

Baia de Arama

 

x

 

 

 

Orsova

 

 

 

x

 

Vanju Mare

 

 

 

 

x

Corabia

 

 

x

 

 

Calimanesti

 

x

 

 

 

Horezu

 

 

x

 

 

Iasi

x

x

x

x

x

09:00 – 17:00

Timisoara

x

x

x

x

x

Resita

 

 

 

x

 

09:00 – 10:00

Toate Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare asigura urmatoarele activitati:

  • de informare, consultanta si buna relationare cu clientii si potentialii clienti din raza de activitate a companiei;
  • de interfata intre utilizatori si potentiali clienti cu operatorul de furnizare;
  • de negociere, incheiere, semnare, derulare, gestionare, reziliere a contractelor de furnizare a energiei electrice si/ sau a gazelor naturale pentru clientii casnici si agenti economici) precum si completarea si actualizarea datelor variabile in timp, din contract, intocmirea anexelor si actelor aditionale la contractele existente;
  • de informare a clientilor cu privire la aparitia unor reglementari noi care privesc piata de energie electrica si/ sau a gazelor naturale si modificarile survenite la actele normative in vigoare;
  • de consultanta a clientilor si potentialilor clienti casnici sau agenti economici pentru alegerea tarifelor la energia electrica furnizata si/ sau a gazelor naturale furnizate;
  • de preluare, inregistrare, analizare, solutionare si transmitere a raspunsurilor la sesizarile si reclamatiile primite in cadrul centrului de relatii cu clientii de la utilizatorii retelei de energie electrica si/ sau a gazelor naturale.

 

Directia Comunicare si Marketing
CEZ Romania

 

12.04.2019