Contact Relatii Publice: media@evryo.ro
Pentru a oferi clientilor CEZ Vanzare servicii la standarde de calitate ridicate, in perioada 24 – 25 iulie, se vor desfasura lucrari de mentenanta si dezvoltare a aplicatiei MY CEZ. Astfel, aplicatia MY CEZ – in toate formatele (mobile, desktop) va fi indisponibila in aceasta perioada, alaturi de dispozitivele MY CEZ Kiosk din Centrele de Relatii cu Clientii CEZ din orasele Craiova, Pitesti si Ramnicu Valcea.
Recomandam tuturor clientilor CEZ Vanzare care doresc sa transmita solicitari sau sa solicite informatii despre contractul lor de energie electrica/ gaze naturale in perioada 24 – 25 iulie sa foloseasca unul dintre celelalte canale de comunicare:
Incepand cu data de 26 iulie, aplicatia MY CEZ - asistentul personal al clientilor CEZ Vanzare isi va recapata toate functionalitatile, intr-o formula imbunatatita si eficientizata.
Directia Comunicare si Marketing
CEZ Romania
23.07.2019