Energia vine de la fiecare dintre noi

Economiseste timp si bani!

Contact Relatii Publice: media@evryo.ro

Va reamintim ca toate facturile de energie, penalizari si prestari servicii neachitate, mai vechi de 45 de zile de la scadenta genereaza deconectarea de la alimentarea cu energie electrica. Pentru reconectare este necesara achitarea debitelor restante si ulterior, a tarifelor aferente acestui serviciu. Valoarea tarifelor de deconectare/reconectare este cuprinsa intre 268 si 558 lei (in functie de locul de unde se realizeaza deconectarea). Pentru a evita aceasta situatie, clientii trebuie sa faca toate demersurile necesare achitarii facturilor in termenul contractual.

Clientul poate achita debitul la energie electrica si a tarifelor pentru prestarile de servicii folosind orice factura, in baza codului de client tiparit pe facturi. In cazul sesizarii unei intarzieri in primirea facturii, pentru obtinerea informatiilor privind valoarea debitului restant, clientul se poate adresa personalului din Centrele de Relatii cu Clientii CEZ sau poate apela Info Linia CEZ la numarul unic 0251 929, disponibil 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Cunoscand suma restanta si utilizand orice factura de energie electrica, clientul poate achita debitele prin unul din mijloacele de plata puse la dispozitie de catre furnizor.

Pentru a face plata in numerar se poate utiliza codul de bare al facturii sau se pot decupa avizele pe care clientul le prezinta la unul din punctele de colectare a platilor puse la dispozitie de partenerii CEZ Vanzare si anume: Paypoint si Payzone sau la sediile institutiilor bancare BRD Groupe Societe Generale, BCR, Banca Transilvania, UNICREDIT TIRIAC BANK, BANCA CENTRALA COOPERATISTA CREDITCOOP, ENI (AGIP), oficiile postale. De asemenea, in absenta facturii, se poate plati prin bancomat, Internet - Banking, Ordin de plata - pentru toate aceste variante este suficienta completarea corecta a bonului de plata cu suma de plata si codul de client.

In cazul clientilor care au primit un preaviz de deconectare si care folosesc o factura mai veche pentru plata, acestia trebuie sa achite intreaga suma mentionata in preaviz. In caz contrar, suma platita acopera partial debitul restant si se poate proceda in continuare la deconectarea locului de consum. Clientul are obligatia de a face dovada platii in afara termenului scadent catre furnizorul de energie electrica in maximum 48 de ore de la achitarea soldului respectiv.

Mai multe informatii despre termenele scadente, sumele de plata, canale si modalitati de plata sunt disponibile la Info Linia CEZ apeland numarul unic 0251 929, disponibil 24 de ore din 24, 7 zile din 7, la tarif normal in reteaua Romtelecom.

Departamentul PR & Brand
CEZ Romania