Energia vine de la fiecare dintre noi

Centrul de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare din Municipiul Drobeta Turnu Severin nu va avea program de lucru cu publicul in ziua de 15 noiembrie, reluandu-si activitatea in data de 18 noiembrie 2019

Contact Relatii Publice: media@evryo.ro

In perioada respectiva, in sediul CEZ, situat in localitatea Drobeta Turnu Severin, bulevardul Revolutiei 16 – 22 Decembrie, nr. 19, judetul Mehedinti, vor fi efectuate lucrari de mentenanta si reparatii interioare.

Astfel, in data de 15 noiembrie 2019, Centrul nu va fi disponibil pentru preluarea solicitarilor clientilor CEZ Vanzare, programul normal de functionare urmand a se relua in data de 18 noiembrie 2019, in intervalul 08:30 – 16:30.

Info Linia CEZ

Pentru orice informatii legate de serviciile CEZ, clientii pot apela INFO LINIA CEZ, numar unic de telefon 0251 929, tarif normal pentru apelurile efectuate din reteaua nationala, in intervalul orar 08:00 - 20:00, si NON STOP pentru transmiterea deficientelor in alimentarea cu energie electrica.

La reluarea programului normal de lucru, Centrul de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare din localitatea Drobeta Turnu Severin, va asigura urmatoarele activitati:

  • de informare, consultanta si buna relationare cu clientii si potentialii clienti din raza de activitate a companiei;
  • de interfata intre utilizatori si potentiali clienti cu operatorul de furnizare;
  • de negociere, incheiere, semnare, derulare, gestionare, reziliere a contractelor de furnizare a energiei electrice si/ sau a gazelor naturale pentru clientii casnici si agenti economici) precum si completarea si actualizarea datelor variabile in timp, din contract, intocmirea anexelor si actelor aditionale la contractele existente;
  • de informare a clientilor cu privire la aparitia unor reglementari noi care privesc piata de energie electrica si/ sau a gazelor naturale si modificarile survenite la actele normative in vigoare;
  • de consultanta a clientilor si potentialilor clienti casnici sau agenti economici pentru alegerea tarifelor la energia electrica furnizata si/ sau a gazelor naturale furnizate;
  • de preluare, inregistrare, analizare, solutionare si transmitere a raspunsurilor la sesizarile si reclamatiile primite in cadrul centrului de relatii cu clientii de la utilizatorii retelei de energie electrica si/ sau a gazelor naturale.

Directia Comunicare si Marketing

CEZ Romania

13.11.2019