Contact Relatii Publice: media@evryo.ro
Legislatia in vigoare in domeniul muncii reglementeaza zilele de 25 si 26 decembrie 2019, prima si a doua zi de Craciun, precum si zilele de 01 si 02 ianuarie 2020 drept sarbatori legale si zile libere la nivel national. Totodata, salariatii din Centrele de Relatii cu Clientii nu vor avea program de lucru cu publicul in zilele de 27 decembrie 2019 si 03 ianuarie 2020.
Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare
Conform reglementarilor in vigoare, Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare isi intrerup activitatea in zilele de 25, 26 si 27 decembrie, respectiv pe 01, 02 si 03 ianuarie 2020.
Incepand cu data de 30 decembrie 2019, respectiv 06 ianuarie 2020 insa, programul de functionare va fi reluat corespunzator programului normal din zilele lucratoare, respectiv 08:30 - 16:30 in cazul Centrelor de Relatii cu Clientii din localitatile Craiova, Bailesti, Pitesti, Campulung, Slatina, Caracal, Drobeta Turnu Severin, Targu Jiu, Ramnicu Valcea, Dragasani, Alexandria, Rosiorii de Vede si Videle.
Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare din localitatile Timisoara, Iasi, Baia de Arama, Calimanesti, Curtea de Arges, Corabia, Horezu, Bechet, Orsova, Resita, Filiasi si Vanju Mare, isi vor relua activitatea dupa zilele libere nationale, conform programului de mai jos:
Oras |
Data |
Interval orar |
Timisoara |
Luni, 30 decembrie 2019 Luni, 06 ianuarie 2020 |
09:00 – 17:00 |
Iasi |
||
Baia de Arama |
Marti, 31 decembrie 2019 Marti, 07 ianuarie 2020 |
08:30 – 16:30 |
Calimanesti |
||
Curtea de Arges |
Miercuri, 08 ianuarie 2020
|
08:30 – 16:30
|
Corabia |
||
Horezu |
||
Bechet |
||
Orsova |
Joi, 09 ianuarie 2020 |
08:30 – 16:30 |
Resita |
09:00 – 10:00 |
|
Filiasi |
Vineri, 10 ianuarie 2020 |
08:30 – 16:30 |
Vanju Mare |
Info Linia CEZ
Pentru orice informatii legate de serviciile CEZ Vanzare, clientii pot apela INFO LINIA CEZ, numar unic de telefon 0251 929, tarif normal pentru apelurile efectuate din reteaua nationala, in intervalul orar 08:00 - 20:00 si non-stop pentru transmiterea deficientelor in alimentarea cu energie electrica.
* Informatiile despre deficientele din instalatiile electrice se pot transmite rapid si usor, cu ajutorul codului locului de consum, fara ca apelantul sa astepte sa intre in legatura cu un operator uman, dupa aproximativ 20 de secunde de la initierea apelului.
Directia Comunicare si Marketing
CEZ Romania
17.12.2019