Energia vine de la fiecare dintre noi

Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare nu vor avea program de lucru cu publicul in data de 24 ianuarie 2020, reluandu-si activitatea in data de 27 ianuarie 2020

Contact Relatii Publice: media@evryo.ro

Legislatia in vigoare in domeniul muncii reglementeaza ziua de 24 ianuarie 2020, Ziua Unirii Principatelor Romane, drept sarbatoare legala si zi libera la nivel national.  

Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare

Conform reglementarilor in vigoare, Centrele de Relatii cu Clientii CEZ isi intrerup activitatea in data de 24 ianuarie 2020.

Incepand cu data de 27 ianuarie 2020, programul de functionare va fi reluat corespunzator programului normal din zilele lucratoare, respectiv 08:30 - 16:30 in cazul Centrelor de Relatii cu Clientii din localitatile Craiova, Bailesti, Pitesti, Campulung, Slatina, Caracal, Drobeta Turnu Severin, Targu Jiu, Ramnicu Valcea, Dragasani, Alexandria, Rosiorii de Vede, Videle, Timisoara (09:00-17:00), Iasi (09:00-17:00).

Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare din localitatile Baia de Arama, Calimanesti, Curtea de Arges, Corabia, Horezu, Bechet, Orsova, Resita, Filiasi si Vanju Mare, isi vor relua activitatea dupa zilele libere nationale, conform programului de mai jos:

Oras

Data

Interval orar

Baia de Arama

 

Marti, 28 ianuarie 2020

 

 

 

08:30 – 16:30

Calimanesti

Curtea de Arges

 

 

Miercuri, 29 ianuarie 2020

 

 

 

 

08:30 – 16:30

 

Corabia

Horezu

Bechet

Orsova

Joi, 30 ianuarie 2020

08:30 – 16:30

Resita

09:00 – 10:00

Filiasi

Vineri, 31 ianuarie 2020

 

08:30 – 16:30

Vanju Mare

Info Linia CEZ

Pentru orice informatii legate de serviciile CEZ Vanzare, clientii pot apela INFO LINIA CEZ, numar unic de telefon 0251 929, tarif normal pentru apelurile efectuate din reteaua nationala, in intervalul orar 08:00 - 20:00 si non-stop pentru transmiterea deficientelor in alimentarea cu energie electrica.

* Informatiile despre deficientele din instalatiile electrice se pot transmite rapid si usor, cu ajutorul codului locului de consum, fara ca apelantul sa astepte sa intre in legatura cu un operator uman, dupa aproximativ 20 de secunde de la initierea apelului.

Directia Comunicare si Marketing
CEZ Romania

23.01.2020