Energia vine de la fiecare dintre noi

Clientii CEZ Vanzare stau #acasa si primesc toate informatiile de care au nevoie in relatia cu furnizorul lor, pe care le solicita mai ales online

Contact Relatii Publice: media@evryo.ro

Dupa sistarea activitatii Centrelor de Relatii cu Clientii CEZ, furnizorul de energie electrica si gaze naturale CEZ Vanzare a intensificat dialogul cu clientii sai in mediul online. Portalul My CEZ este unul dintre canalele cel mai des folosite de clienti, in ultimele doua saptamani fiind inregistrata o dublare a numarului de conturi noi comparativ cu perioada anterioara.
 
CEZ Vanzare le recomanda in continuare clientilor sai sa respecte sfaturile specialistilor cu privire la limitarea deplasarilor si autoizolarea la domiciliu. Pentru orice alte nevoi legate de relatia cu CEZ Vanzare, exista portalul My CEZ, disponibil in varianta web si sub forma de aplicatie!
 
Cele mai accesate sectiuni ale portalului MY CEZ in ultimele doua saptamani au fost sectiunile E-factura si platile online. Abonarile la serviciul E-factura prin care clientii renunta la factura in format de hartie si opteaza pentru cea electronica, au crescut cu aproape 50% in comparatie cu luna februarie a acestui an.
Totodata, clientii CEZ Vanzare au ramas responsabili si au continuat sa trimita indexul autocitit sau sa efectueze modificari ale datelor de contact si de corespondenta direct in portal, din comfortul de acasa.
 
Prin intermediul portalului MY CEZ, clientii au la dispozitie toate informatiile necesare despre contractul de energie electrica si gaze naturale:
  • Verificarea consumului de energie electrica si de gaze naturale;
  • Vizualizarea si descarcarea facturilor CEZ Vanzare;
  • Efectuarea platilor online;
  • Vizualizarea situatiei platilor si a restantelor;
  • Transmiterea indexului autocitit;
  • Vizualizarea istoricului de consum, de facturi si de plati;
  • Gestionarea mai multor locuri de consum din acelasi cont de client;
  • Solicitarea unei oferte de energie electrica sau de gaze naturale;
  • Verificarea programului de intreruperi programate in alimentarea cu energie electrica;
  • Transmiterea unei solicitari online;
  • Inregistarea unui deranjament electric.
My CEZ poate fi accesat atat in varianta web, pe mycez.cezinfo.ro, cat si de pe telefonul mobil sau tableta, prin aplicatia disponibila in AppStore sau Google Play. Utilizatorii care doresc sa isi activeze contul pot sa se inregistreze folosind datele de client CEZ si o adresa de email valida. 
 
Portalul vine la pachet cu implementarea unor solutii digitale suplimentare care ofera acces rapid la o serie de facilitati: 
  • E-factura: prin abonarea in My CEZ, clientii pot primi factura electronica pe e-mail in ziua emiterii; 
  • IVR Dinamic (asistent vocal interactiv): ofera acces rapid la Info Linia CEZ – 0251 929, pentru a afla informatii despre situatia facturilor si platilor sau pentru a inregistra un deranjament fara a mai intra in contact cu un operator.
Furnizorul de energie electrica si gaze naturale CEZ Vanzare ia toate masurile necesare astfel incat sa le asigure clientilor sai aceleasi servicii de calitate, implementand totodata masurile necesare pentru protectia angajatilor sai.
Ramaneti in siguranta, ramaneti acasa, furnizorul CEZ Vanzare este doar la un click distanta!
 
 
Directia Comunicare si Marketing
CEZ Romania
 
27.03.2020