Cu Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare inchise in aceasta perioada pentru siguranta angajatilor si a clientilor, furnizorul de energie electrica si gaze naturale CEZ Vanzare preia online toate solicitarile clientilor sai, pastrand termenele reduse de raspuns.
La Info Linia CEZ, in
3,5 minute, specialistii CEZ raspund la intrebarile referitoare la serviciile CEZ Vanzare, in timp ce
80% dintre apeluri sunt preluate in
maximum 45 de secunde, iar raspunsurile la solicitarile de consiliere sunt oferite in mai putin de
24 h. Informatiile cu privire la intreruperile programate in alimentarea cu energie electrica sunt actualizate constant pe paginile web
www.cez.ro si
www.cezinfo.ro in sectiunile dedicate. Totodata, facturile electronice se transmit clientilor in momentul emiterii iar timpul mediu de raspuns la solicitarile primite pe chatul CEZ Vanzare este de un minut si 46 de secunde.
In luna martie, clientii CEZ Vanzare au fost activi si au dialogat intens cu furnizorul lor de energie electrica si gaze naturale, folosind canalele online si cele telefonice, din confortul de #acasa.
Principalele 5 subiecte de interes pentru clientii CEZ Vanzare au fost:
- Solicitarea informatiilor despre sold (valoare sold per cont client) – informatie solicitata de peste 11 500 de clienti, atat telefonic cat si prin intermediul canalelor online;
- Informatii referitoare la factura de energie electrica/ gaze naturale (valoarea facturilor, perioada de emitere, istoricul de consum, etc), solicitate de peste 6 000 de clienti, atat online cat si telefonic;
- Cantitatea de energie electrica contractata (ce cantitate de energie electrica a fost inregistrata pentru consumul lunar, in conventia de consum anexata contractului de energie electrica) – acest tip de informatie le-a fost furnizata celor peste 3 340 de clienti interesati de subiect;
- Care sunt modalitatile de alocare a platilor efectuate de un client cu mai multe locuri de consum. Aproximativ 3 900 de clienti CEZ Vanzare au fost interesati de detalierea modului de alocare al platilor, primind informatii punctuale despre numarul si data de emitere a facturilor pentru care au fost alocate sumele platite;
- Informatii despre contractarea serviciilor de furnizare energie electrica si gaze naturale, solicitate de peste 3 200 de clienti CEZ carora le-au fost comunicate documentele necesare pentru incheierea unui contract de furnizare energie electrica si/ sau gaze naturale.
Reamintim faptul ca furnizorul CEZ Vanzare ramane disponibil pentru solutionarea tuturor solicitarilor clientilor sai, prin urmatoarele canele de comunicare:
Info Linia CEZ - 0251 929
- disponibil sapte zile pe saptamana, in intervalul orar 08:00 – 20:00, in timp ce inregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuata non stop;
Portalul si aplicatia mobila My CEZ
- care poate fi accesat atat in varianta web, pe mycez.cezinfo.ro, cat si de pe telefonul mobil sau tableta, prin aplicatia disponibila in AppStore sau Google Play;
Chatul cu un consultant CEZ Vanzare
Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vanzare pe website-ul www.cezinfo.ro este disponibil luni – vineri, in intervalul orar 08:00 – 16:00;
- Formularul online de inregistrare a sesizarilor accesand /ro/sesizari2-form
- online, click aici
- Numarul de fax: 0248 524 834
Directia Comunicare si Marketing
CEZ Romania
22.04.2020