Furnizorul de energie electrica si gaze naturale CEZ Vanzare le recomanda clientilor sai sa apeleze la canalele alternative de comunicare pentru solutionarea tuturor solicitarilor in relatia cu furnizorul, din confortul de #acasa. Pentru clientii de peste 65 de ani, CEZ Vanzare a pregatit un numar de telefon dedicat, cu tarif normal in retelele nationale: 0318 222 842.
Clientii CEZ cu varste de peste 65 de ani vor putea lua legatura cu furnizorul CEZ Vanzare prin intermediul unei noi linii telefonice, 0318 222 842, in intervalul orar 08:00 - 20 00, disponibila pana la jumatatea lunii iunie 2020. Apelarea numarului dedicat clientilor de peste 65 de ani, va face legatura directa cu un operator de call center, fara a mai intra in meniul IVR Dynamic (asistentul vocal interactiv).
Ideea de a le oferi clientilor cu varsta peste 65 de ani o modalitate noua de a dialoga cu furnizorul CEZ Vanzare a venit ca o masura suplimentara de protectie a acestei categorii de clienti in contextul CoVid – 19, dar si o optiune care le asigura informatiile de care au nevoie, din #confortul de acasa.
In ceea ce priveste comunicarea cu intreg portofoliul de clienti CEZ Vanzare, reamintim canalele de comunicare alternative puse la dispozitie de furnizor:
- Portalul si aplicatia mobila MY CEZ – mai multe informatii despre functionalitati puteti gasi aici.
- Info Linia CEZ, 0251 929, disponibila pentru solicitarea de informatii comerciale, de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00 – 20:00, in timp ce inregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuata non stop.
De asemenea, apeland Info Linia CEZ, clientii pot primi informatiile de care au nevoie, fara a intra in contact cu un operator uman, prin intermediul solutiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le ofera acces rapid la informatii despre situatia facturilor si platilor sau pentru inregistrarea unui deranjament electric).
- Chatul cu un consultant CEZ Vanzare
Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vanzare pe website-ul
/www.cezinfo.ro este disponibil luni – vineri, in intervalul orar 08:00 – 16:00.
Alte canale de comunicare:
- Numarul de fax: 0248 524 834.
Totodata, furnizorul CEZ Vanzare isi incurajeaza clientii sa foloseasca sistemele de plati online pentru plata facturilor (portalul My CEZ sau mijloacele de plata de tip internet banking, puse la dispozitie de unitatile bancare). Mai multe detalii despre metodele de plata puteti regasi accesand sectiunea
Modalitati de plata, din website-ul
www.cez.ro.
Este important de mentionat faptul ca incepand de luni, 18 mai, Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare au fost redeschise cu respectarea stricta a unor reguli de protectie, in beneficiul mutual al angajatilor si clientilor. Astfel, furnizorul a optat pentru limitarea numarului de persoane care au acces simultan in Centre precum si a numarului de functionari disponibili.
Reamintim regulile de functionare ale Centrelor de Relatii cu Clientii CEZ:
- Angajatii Centrelor vor purta masti si manusi de protectie, in centre fiind instalate in prealabil geamuri de protectie plexiglass;
- Ocuparea ghiseelor va fi organizata astfel – un ghiseu functional, unul/ doua ghisee libere. In Centrele de Relatii cu Clientii din Craiova si Pitesti vor functiona concomitent 4 ghisee aflate la o distanta de minim 2 metri.
- CRC-urile CEZ din localitatile Alexandria, Slatina, Targu Jiu, Drobeta Turnu Severin si Ramnicu Valcea vor functiona cu doua ghisee, iar in celelalte centre, activitatea va fi deservita de un singur ghiseu;
- Accesul clientilor in CRC este permis doar cu masca si manusi de protectie (doar un reprezentant per familie);
*In cazuri specifice, clientilor li se vor pune la dispozitie manusi si masti de protectie de unica folosinta.
- Accesul in incinta se va face doar dupa iesirea persoanei care a intrat inainte;
- Cozile de asteptare se vor forma in afara incintei centrului, pe doua coloane, respectand regulile de distantare sociala;
- Clientilor li se va masura temperatura la intrarea in CRC;
* Clientilor cu temperatura de 37,3 sau mai mare nu li se va permite accesul in centru.
- Clientii vor fi directionati de catre personalul de paza sa-si stearga talpile incaltamintei pe covorasul dezinfectant de la intrarea in centru precum si sa-si igienizeze mainile cu solutii de dezinfectare;
- Se recomanda clientilor folosirea propriilor instrumente de scris pentru semnarea oricaror documente;
- Totodata, se recomanda pregatirea in prealabil a documentelor de identificare necesare (CI), facturi, etc.
Le multumim clientilor nostri pentru intelegere!
Directia Comunicare si Marketing
CEZ Romania
20.05.2020