Energia vine de la fiecare dintre noi

Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare nu vor avea program de lucru cu publicul in zilele de 01 iunie 2020 si 08 iunie 2020, reluandu-si activitatea in data de 02 iunie 2020, respectiv 09 iunie 2020

Contact Relatii Publice: media@evryo.ro

Legislatia in vigoare in domeniul muncii reglementeaza ziua de 01 iunie 2020, Ziua Internationala a Copilului, drept sarbatoare legala si zi libera la nivel national. De asemenea, ziua de 08 iunie, a doua zi de Rusalii, este declarata zi libera.

Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare

Conform reglementarilor in vigoare, Centrele de Relatii cu Clientii CEZ isi intrerup activitatea in zilele de 01 iunie 2020, respectiv 08 iunie 2020.

Incepand cu data de 02 iunie, respectiv 09 iunie 2020, programul de functionare va fi reluat corespunzator programului normal din zilele lucratoare, adaptat contextului actual, respectiv 08:30 - 14:30, aplicandu-se masurile necesare de prevenire si preventie a raspandirii noului coronavirus, in cazul Centrelor de Relatii cu Clientii din localitatile Craiova, Bailesti, Pitesti, Campulung, Slatina, Caracal, Drobeta Turnu Severin, Targu Jiu, Ramnicu Valcea, Dragasani, Alexandria, Rosiorii de Vede, Videle, Timisoara si Iasi.
Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare din localitatile Baia de Arama, Calimanesti, Curtea de Arges, Corabia, Horezu, Bechet, Orsova, Resita, Filiasi si Vanju Mare, isi vor relua activitatea dupa zilele libere nationale, conform programului de mai jos:

Reamintim canalele de comunicare puse la dispozitie de furnizorul CEZ Vanzare clientilor sai:

Portalul si aplicatia mobila MY CEZ

  • mai multe informatii despre functionalitati puteti gasi aici.

Info Linia CEZ, 0251 929

  • disponibila pentru solicitarea de informatii comerciale, de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00 – 20:00, in timp ce inregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuata non stop.
 
De asemenea, apeland Info Linia CEZ, clientii pot primi informatiile de care au nevoie, fara a intra in contact cu un operator uman, prin intermediul solutiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le ofera acces rapid la informatii despre situatia facturilor si platilor sau pentru inregistrarea unui deranjament electric).
 
Totodata, clientii CEZ cu varste de peste 65 de ani vor putea lua legatura cu furnizorul CEZ Vanzare prin intermediul unei liniei telefonice dedicate, 0318 222 842, in intervalul orar 08:00 – 20:00, disponibila pana la jumatatea lunii iunie 2020. Apelarea numarului dedicat clientilor de peste 65 de ani, va face legatura directa cu un operator de call center, fara a mai intra in meniul IVR Dynamic (asistentul vocal interactiv).
 

Chatul cu un consultant CEZ Vanzare

  • Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vanzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, in intervalul orar 08:00 – 16:00.
Alte canale de comunicare:
  • Completarea formularului de inregistrare a sesizarilor accesand /ro/sesizari2-form 
  • Online, click aici
  • Numarul de fax: 0248 524 834.
 
Le multumim clientilor nostri pentru intelegere!
 
Directia Comunicare si Marketing
CEZ Romania
28.05.2020