Energia vine de la fiecare dintre noi

Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare isi vor relua programul normal de lucru cu publicul 08:30 – 16:30, incepand cu 01 iulie

Contact Relatii Publice: media@evryo.ro

Incepand cu data de 01 iulie 2020, programul de functionare va fi reluat corespunzator programului normal din zilele lucratoare, respectiv 08:30 - 16:30, aplicandu-se masurile necesare de prevenire si preventie a raspandirii noului coronavirus.
 

Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare isi vor relua activitatea, conform programului de mai jos:
 
Reamintim canalele de comunicare puse la dispozitie de furnizorul CEZ Vanzare clientilor sai:
  • Portalul si aplicatia mobila MY CEZ – mai multe informatii despre functionalitati puteti gasi aici.
  • Info Linia CEZ, 0251 929, disponibila pentru solicitarea de informatii comerciale, in fiecare zi, de luni pana duminica, in intervalul orar 08:00 – 20:00, in timp ce inregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuata non stop.
  •  Chatul cu un consultant CEZ Vanzare - implementat de furnizorul CEZ Vanzare pe website-ul www.cezinfo.ro este disponibil luni – vineri, in intervalul orar 08:00 – 16:00.
  • Alte canale de comunicare:
- Completarea formularului de inregistrare a sesizarilor accesand /ro/sesizari2-form 
- Online, click aici
- Numarul de fax: 0248 524 834.
 
Subliniem in continuare importanta respectarii regulilor de protectie in interiorul Centrelor de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare:
  • Angajatii Centrelor vor purta masti si manusi de protectie, Accesul clientilor in CRC este permis doar cu masca  de protectie (doar un reprezentant per familie);
* In cazuri specifice, clientilor li se vor pune la dispozitie masti de protectie de unica folosinta.
  • Accesul in incinta se va face doar dupa iesirea persoanei care a intrat inainte;
  • Cozile de asteptare se vor forma in afara incintei centrului, respectand regulile de distantare sociala; 
  • Clientilor li se va masura temperatura la intrarea in CRC; 
* Clientilor cu temperatura de 37,3 sau mai mare nu li se va permite accesul in centru.
  • Clientii vor fi directionati de catre personalul de paza sa-si stearga talpile incaltamintei pe covorasul dezinfectant de la intrarea in centru precum si sa-si igienizeze mainile cu solutii de dezinfectare;
  • Se recomanda clientilor folosirea propriilor instrumente de scris pentru semnarea documentelor;
  • Totodata, se recomanda pregatirea in prealabil a documentelor de identificare necesare (CI), facturi, etc.
 
Directia Comunicare si Marketing
CEZ Romania
01.07.2020