Incepand de luni, 09 noiembrie, si pana la data de 07 decembrie 2020, Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare din judetele Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman si Valcea, precum si birourile din Timisoara, Iasi si Resita, isi vor suspenda activitatea fizica. Toate serviciile oferite clientilor sunt transferate in mediul online. Prin aceasta decizie, CEZ Vanzare contribuie la diminuarea riscului de infectare cu SARS COV 2 in comunitatile in care opereaza.
Canalele de comunicare online ale furnizorului CEZ Vanzare sunt cea mai sigura alternativa in contextul epidemiologic si acopera toata gama de servicii destinate clientilor nostri: aplicatia My CEZ, Info Linia CEZ, chatul online, inregistrarea sesizarilor, website-urile oficiale
www.cezinfo.ro si
www.cez.ro. In plus, CEZ Vanzare pune la dispozitia clientilor sai un numar de telefon pentru contactul direct cu echipa sa de specialisti.
Contextul epidemiologic actual necesita masuri directe si imediate, suplimentare celor sanitare de preventie implementate deja in Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare. Decizia suspendarii activitatii cu publicul pentru a doua oara in decursul acestei pandemii face parte din comportamentul responsabil adoptat de CEZ Vanzare inca de la debutul epidemiei.
Asadar, clientii CEZ Vanzare de energie electrica si gaze naturale isi pot solutiona toate solicitarile in relatia cu furnizorul, din confortul si siguranta de #acasa, prin:
- Portalul si aplicatia mobila MY CEZ – mai multe informatii despre functionalitati puteti gasi aici.
- Info Linia CEZ, 0251 929, disponibila pentru solicitarea de informatii comerciale, zilnic, in intervalul orar 08:00 – 20:00, in timp ce inregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuata non stop.
De asemenea, apeland Info Linia CEZ, clientii pot primi informatiile de care au nevoie, fara a intra in contact cu un operator uman, prin intermediul solutiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le ofera acces rapid la informatii despre situatia facturilor si platilor sau pentru inregistrarea unui deranjament electric).
- Chatul cu un consultant CEZ Vanzare
Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vanzare pe website-ul
www.cezinfo.ro este disponibil luni – vineri, in intervalul orar 08:00 – 20:00 si sambata - duminica, in intervalul orar 08:00 - 16:00.
- Alte canale de comunicare:
- Numarul de fax: 0248 524 834.
Totodata, furnizorul CEZ Vanzare isi incurajeaza clientii sa foloseasca sistemele de plati online pentru plata facturilor (portalul My CEZ sau mijloacele de plata de tip internet banking, puse la dispozitie de unitatile bancare). Mai multe detalii despre metodele de plata puteti regasi accesand sectiunea Modalitati de plata, din website-ul www.cez.ro.
Le multumim clientilor nostri pentru intelegere!
Directia Comunicare si Marketing
CEZ Romania
06.11.2020