CEZ Vanzare continua seria activitatilor prin care incurajeaza eficienta energetica si utilizarea energiei verzi si isi ajuta, de data aceasta, clientii sa obtina o finantare de 100.000 EURO.
CEZ Vanzare aduce in portofoliul sau produse noi, adresate clientilor strategici si care transforma beneficiile programului national Electric-Up in beneficii directe pentru afacerile locale.
Pentru a sprijini business-urile locale, CEZ Vanzare organizeaza intalniri online cu clientii in vederea promovarii programului national Electric-UP. Astfel, acestia au posibilitatea de a afla despre oportunitatile de dezvoltare a afacerii, prin prezentarea aspectelor legate de modalitatea de finantare a proiectelor de investitii pentru reducerea costurilor. Suma cu care poate fi finantat beneficiarul poate ajunge pana la 100.000 EURO, beneficiarul nefiind nevoit sa vina cu un aport propriu in cadrul programului.
In data de 26.11.2020, in cadrul primului webinar online „Oportunitate de dezvoltare a afacerii - programul Electric-UP”, peste 65 de clienti au aflat de la specialistii furnizorului de energie electrica si gaze naturale cum pot deveni business-uri „verzi”, eficiente energetic si cum pot contribui la obiectivele Green Deal.
“CEZ Vanzare sprijina si promoveaza constant prin actiunile sale, reducerea consumului de energie electrica si folosirea de energie nepoluanta. Ne-am implicat in promovarea energiei verzi inca de la inceputul implementarii legislatiei in domeniul prosumatorilor in tara noastra. Noi promovam energia verde si ne adresam «generatiei verzi», care actioneaza responsabil in activitatea de zi cu zi, alege solutiile eficiente energetic, prefera alternativele mai putin poluante, recicleaza si ii incurajeaza pe cei din jur sa se implice in protejarea planetei. CEZ Vanzare va ramane un furnizor implicat in actiuni importante legate de energia verde, saracia energetica, educatia generatiilor tinere pentru ca suntem constienti ca viitorul incepe chiar acum, si ca fiecare dintre noi este responsabil pentru construirea acestuia.“, declara Cornelia Szabo, CEO CEZ Vanzare.
Programul Electric-UP este o initiativa a Ministerului Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri, care vine in sprijinul mediului de afaceri prin finantarea proiectelor pentru instalarea sistemelor de panouri fotovoltaice pentru producerea de energie electrica cu o putere instalata cuprinsa intre 27 kWp - 100 kWp, precum si pentru statii de reincarcare de minim 22 kW pentru vehicule electrice si electrice hibrid plug-in.
Programul se adreseaza exclusiv IMM-urilor si operatorilor economici din domeniul HoReCa.
Bugetul programului este de 476 milioane lei, iar finantarea maxima pentru care un beneficiar poate sa aplice este de 100.000 EURO, ceea ce inseamna ca pot fi finantate cel putin 1.000 de proiecte la nivel national. Suma finantata reprezinta un suport financiar de pana la 100% din cheltuielile eligibile, ceea ce inseamna ca beneficiarul nu trebuie neaparat sa asigure contributie proprie.
Cheltuielile eligibile in cadrul proiectului sunt:
- cheltuielile cu achizitia sistemului de panouri fotovoltaice cu putere instalata de minim 27 kWp si maxim 100 kWp;
- cheltuielile cu achizitia cel putin a unei statii de reincarcare de minim 22 kW pentru vehicule electrice si electrice hibrid plug-in;
- cheltuielile cu proiectarea, obtinerea avizelor necesare, montarea si punerea in functiune a sistemului de panouri fotovoltaice si statiilor de reincarcare;
- cheltuieli de consultanta si management de proiect;
- cheltuielile efectuate pentru realizarea si instalarea panoului de informare;
- cheltuielile efectuate pentru realizarea si instalarea unui sistem de avertizare/semnalare pentru statia de reincarcare;
- optional, 30% din cheltuielile cu achizitia acumulatorilor de stocare.
Pentru ca prima editie s-a bucurat de un real succes si interes major din partea companiilor, CEZ Vanzare a anuntat deja ca a doua sesiune de informare va avea loc la inceputul lunii decembrie.
Directia Comunicare si Marketing
CEZ Romania