Energia vine de la fiecare dintre noi

CEZ prin ochii clientilor sai: cel mai verde, prompt si competent brand din domeniul energiei

Contact Relatii Publice: media@evryo.ro

Conform cercetarii de piata*, in 2020, CEZ a raspuns prompt si competent nevoilor clientilor sai, inclusiv in mediul online. Respondentii au apreciat, in mod deosebit, implicarea sociala a brandului in actiuni cu impact pozitiv in comunitate: Promisiunea Verde, Maratonul Olteniei, #energiepentrubine sau Cule in Lumina sunt principalele proiecte care au facut diferenta si au pozitionat compania pe prima pozitie in topul preferintelor a peste 30% dintre persoanele chestionate.
 

Ce ne-au spus clientii si cum am inteles noi:

In mod general, pentru clienti, pretul avantajos, calitatea serviciilor, o factura transparenta, raspunsul rapid la solicitarile lor, dar si cat de usor pot intra in contact cu furnizorul sau de energie electrica, sunt principalele criterii in functie de care isi aleg cu cine sa incheie un astfel de contract.
In mod concret, studiile arata faptul ca CEZ:
  • Este usor de contactat;
  • Ofera servicii de calitate – si fara intreruperi;
  • Raspunde prompt la solicitari;
  • Ofera servicii conexe cum ar fi mentenanta sau verificari;
  • Ofera preturi avantajoase.
Online-ul castiga teren prin comparatie cu metodele traditionale de contact - 16% dintre cei cu un profil traditionalist, adica cei care alegeau variantele offline in comunicarea cu furnizorul CEZ, au raspuns ca se gandesc sa-si schimbe sau deja si-au schimbat metoda prin care ne contacteaza.
 
Dintre acestia, peste 32% considera aplicatia My CEZ cea mai facila metoda. Este foarte important de spus ca in 2020, in comparatie cu 2019, numarul de utilizatori My CEZ  a crescut cu peste 100% .
 
50% dintre clientii CEZ agenti economici au optat deja chiar si pentru primirea facturii in format electronic, fiind o metoda mai sigura de a pastra evidenta, protejand in acelasi timp si natura.
 

CEZ – o companie verde si de incredere

37% dintre respondentii intervievati si-au amintit faptul ca produsul CEZ Verde – prin care clientii aleg sa primeasca energie verde si sa contribuie la achizitionarea unei tablete pentru un copil, este dezvoltat de CEZ. 
 
Peste 78% dintre respondentii care fac parte din categoria clientilor casnici afirma despre CEZ ca este un sustinator al energiei regenerabile/ este ecologic, in timp ce peste 70% sustin ca este un brand de incredere, cu o reputatie buna si moderna.
 
Peste 70% dintre respondentii care fac parte din categoria agentilor economici CEZ afirma ca furnizorul CEZ este un brand de incredere, un sustinator al energiei regenerabile, fiind perceput prin comparatie cu ceilalti furnizori de pe piata de energie, un brand profesionist.
 
Privire de ansamblu:
  • CEZ Vanzare raspunde nevoilor clientilor sai printr-o oferta diversificata la energia electrica si la gaze naturale;
  • Echipa CEZ raspunde competent si amabil solicitarilor primite din partea clientilor CEZ;
  • Serviciile digitale si, in special, aplicatia My CEZ sunt apreciate de utilizatori si de clientii care isi propun sa migreze in mediul online;
  • CEZ este recunoscut pentru implicarea sa sociala cu impact pozitiv in comunitatea in care isi desfasoara activitatea.
 
Le multumim clientilor nostri pentru votul de incredere si loialitate!
 
Directia Comunicare si Marketing
CEZ Romania
 
*Analiza generala comparativa a pozitiei CEZ pe piata 2019 vs 2020 a fost realizata pe un esantion cuprins intre 750 si 1800 de respondenti, de catre Agentia de Cercetare Reveal Marketing&Research si pregatita impreuna cu Agentia de PR Rogalski Damaschin Public Relations vizand:
- Studii de pozitionare a brandului;
- Studii privind evaluarea fortei de vanzare B2B – CATI;
- Studii de satisfactie si studii de tip client misterios B2C in CRC;
- Studii de fidelizare si mentinere a clientilor (NPS) prin comparatie cu concurenta.