Mai multi agenti call center vor fi la dispozitia clientilor ca urmare a acestei modificari. Noul program al Info Liniei CEZ va duce automat la scurtarea timpului de asteptare pentru preluarea apelurilor clientilor de catre agentii call center si va creste rata de apeluri preluate. In cazul anuntarii deranjamentelor, Info Linia CEZ va fi disponibila non-stop.
In ceea ce priveste comunicarea cu intreg portofoliul de clienti CEZ Vanzare, reamintim canalele de comunicare puse la dispozitie de furnizor:
- Portalul si aplicatia mobila My CEZ – mai multe informatii despre functionalitati puteti gasi aici.
- Chatul cu un consultant CEZ Vanzare - chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vanzare pe website-ul www.cezinfo.ro este disponibil luni – vineri, in intervalul orar 08:00 – 20:00.
- Alte canale de comunicare:
- Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare. Locatia si programul acestora pot fi consultate
AICI, iar pentru 0 timp de asteptare, furnizorul recomanda rezervarea online a vizitelor la
www.cezinfo.ro/rezervare-online.
Reamintim faptul ca toti clientii CEZ Vanzare au in continuare la dispozitie aceleasi canale de comunicare si posibilitatea de a opta online pentru o oferta din piata libera:
CEZ Vanzare ramane acelasi furnizor de energie si gaze naturale de incredere, preocupat in permanenta pentru a identifica cele mai potrivite solutii pentru clientii sai.
CEZ Vanzare isi va continua angajamentele si parteneriatele, respectand clauzele contractuale si relatia comerciala cu clientii sai.
Directia Comunicare si Marketing
CEZ Romania
28.09.2021