Energia vine de la fiecare dintre noi

Pentru siguranta clientilor si angajatilor nostri, Centrul de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare din Pitesti va fi inchis in perioada 12 – 13.10.2021, reluandu-si activitatea joi, 14.10.2021

Contact Relatii Publice: media@evryo.ro

Furnizorul de energie electrica si gaze naturale CEZ Vanzare ia toate masurile pentru protejarea angajatilor si clientilor sai. Astfel, in perioada 12 – 13.10.2021, Centrul de Relatii cu Clientii din Pitesti, Str. Darzu, nr. 1A va fi inchis pentru efectuarea lucrarilor de dezinfectie periodice. CEZ Vanzare le recomanda in continuare clientilor sai sa apeleze la canalele de comunicare alternative. 
Procedurile de contractare CEZ Vanzare raman la fel de simple: 
In aceasta perioada, toate serviciile destinate clientilor nostri vor fi oferite in continuare, in deplina siguranta, in mediul online. 

Portalul si aplicatia mobila My CEZ

Clientii CEZ Vanzare pot gasi intr-un singur loc toate informatiile despre contractul de energie electrica si gaze naturale si anume:
  • Verificarea consumului de energie electrica si de gaze naturale;
  • Vizualizarea si descarcarea facturilor CEZ Vanzare;
  • Efectuarea platilor online;
  • Vizualizarea situatiei platilor si a restantelor;
  • Transmiterea indexului autocitit;
  • Vizualizarea istoricului de consum, de facturi si de plati;
  • Gestionarea mai multor locuri de consum din acelasi cont de client;
  • Solicitarea unei oferte de energie electrica sau de gaze naturale;
  • Verificarea programului de intreruperi programate in alimentarea cu energie electrica.
My CEZ poate fi accesat atat in varianta web, pe https://bit.ly/3FLfcdA, cat si de pe telefonul mobil sau tableta, prin aplicatia disponibila in AppStore sau Google Play. Utilizatorii care doresc sa isi activeze contul pot sa se inregistreze folosind datele de client CEZ si o adresa de email valida.

Info Linia CEZ

Clientii CEZ Vanzare pot solicita informatii comerciale despre serviciile CEZ Vanzare apeland Info Linia CEZ, 0251 929, de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00 – 20:00, in timp ce inregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuata non stop. Suplimentar, apeland Info Linia CEZ, clientii pot primi informatiile de care au nevoie, fara a intra in contact cu un operator uman, prin intermediul solutiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le ofera acces rapid la informatii despre situatia facturilor si platilor sau pentru inregistrarea unui deranjament electric).

Chat-ul cu un consultant CEZ Vanzare

Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vanzare pe website-ul www.cezinfo.ro este disponibil luni – vineri, in intervalul orar 08:00 – 20:00.
Alte canale de comunicare:
  • Completarea formularului de inregistrare al sesizarilor accesand https://bit.ly/3ltpab7 
  • Prin corespondenta scrisa la adresa de e-mail cez_crc@cez.ro 
  • La numarul de fax: 0248 524 834
Le multumim clientilor nostri pentru intelegere!
 
Directia Comunicare si Marketing
CEZ Romania
12.10.2021