Legislatia in vigoare in domeniul muncii reglementeaza zilele de 30 noiembrie si 01 decembrie, ziua nationala a Romaniei, drept zile nelucratoare la nivel national.
Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare
Conform reglementarilor in vigoare, Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare isi intrerup activitatea in zilele de 30 noiembrie si 01 decembrie.
Incepand cu data de 02 decembrie, programul de functionare va fi reluat corespunzator programului normal din zilele lucratoare, respectiv 08:30 - 16:30, aplicandu-se masurile necesare de prevenire a raspandirii coronavirus, in cazul Centrelor de Relatii cu Clientii din localitatile Alexandria, Curtea de Arges, Bailesti, Campulung, Caracal, Craiova, Dragasani, Drobeta Turnu Severin, Pitesti, Ramnicu Valcea, Rosiorii de Vede, Slatina, Targu Jiu, Videle, Iasi (09:00 - 17:00) si Timisoara (09:00 - 17:00).
In tot acest timp specialistii CEZ Vanzare raman la dispozitia clientilor pe canalele de comunicare cunoscute:
- Chat-ul cu un consultant CEZ Vanzare, implementat de furnizorul CEZ Vanzare pe website-ul www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, in intervalul orar 08:00 – 20:00;
- Portalul si aplicatia mobila MY CEZ – mai multe informatii despre functionalitati puteti gasi aici;
- Info Linia CEZ, 0251 929, disponibila pentru solicitarea de informatii comerciale, de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00 – 20:00, in timp ce inregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuata non stop.
De asemenea, apeland Info Linia CEZ, clientii pot primi informatiile de care au nevoie, fara a intra in contact cu un operator uman, prin intermediul solutiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le ofera acces rapid la informatii despre situatia facturilor si platilor sau pentru inregistrarea unui deranjament electric).
- Alte canale de comunicare:
- Numarul de fax: 0248 524 834
- Prin corespondenta scrisa la adresa: Strada Depozitelor, nr. 2, Targu Jiu, judetul Gorj.
Furnizorul le reaminteste clientilor ca accesul in Centrele de Relatii cu Clientii se va efectua in conformitate cu HG nr. 1.090/ 2021 cu modificarile sau completarile ulterioare.
Astfel, la intrarea in Centre, clientii trebuie sa prezinte, la alegere:
- certificatului de vaccinare impotriva virusului SARS-CoV-2, in format digital sau fizic, care atesta ca au trecut minim 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare;
- rezultatului negativ al unui test RT-PCR pentru infectia cu virusul SARS-CoV-2, nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen, nu mai vechi de 48 de ore;
- certificatului digital care atesta ca persoana in cauza se afla in perioada cuprinsa intre a 15-a si a 180-a zi ulterioara confirmarii infectarii cu virusul SARS-CoV-2.
Pentru a evita timpul de asteptare, echipa CEZ Vanzare recomanda clientilor sai sa isi programeze vizitele in Centrele de Relatii cu Clientii, accesand sectiunea dedicata
www.cezinfo.ro/rezervare-online/
Cum se efectueaza o programare?
- Accesati pagina www.cezinfo.ro/rezervare-online/
- Completati numele, prenumele, adresa de mail;
- Selectati orasul in care se afla Centrul de Relatii cu Clientii in care doriti sa ajungeti precum si demersul pentru care efectuati vizita;
- Alegeti data si intervalul orar pentru programare;
- Inregistrati programarea.
Le multumim clientilor nostri pentru intelegere!
Divizia Oameni si Brand
CEZ Romania
25.11.2021