Contact Relatii Publice: media@evryo.ro
Legislatia in vigoare in domeniul muncii reglementeaza zilele de 30 noiembrie si 01 decembrie drept zile nelucratoare la nivel national, angajatii CEZ Vanzare din Centrele de Relatii cu Clientii vor avea zi libera si in data de 02 decembrie.
Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare isi intrerup activitatea in zilele de 30 noiembrie si 01 si 02 decembrie.
Incepand cu data de 05 decembrie, programul de functionare va fi reluat corespunzator programului normal din zilele lucratoare, respectiv 08:30 - 16:30, in cazul Centrelor de Relatii cu Clientii din localitatile Alexandria, Bailesti, Campulung, Caracal, Craiova, Curtea de Arges, Dragasani, Drobeta Turnu Severin, Pitesti, Ramnicu Valcea, Rosiorii de Vede, Slatina, Targu Jiu, Videle, Iasi (09:00 - 17:00) si Timisoara (09:00 - 17:00).
Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare din localitatile Filiasi, Vanju Mare, Baia de Arama Calimanesti, Bechet, Corabia, Horezu, Orsova, Resita isi vor relua activitatea dupa zilele libere nationale, conform programului de mai jos:
Reamintim canalele de comunicare puse la dispozitie de furnizorul CEZ Vanzare clientilor sai:
De asemenea, apeland Info Linia CEZ, clientii pot primi informatiile de care au nevoie, fara a intra in contact cu un operator uman, prin intermediul solutiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le ofera acces rapid la informatii despre situatia facturilor si platilor sau pentru inregistrarea unui deranjament electric).
​Chat-ul online implementat de furnizorul CEZ Vanzare pe website-ul www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, in intervalul orar 08:00 – 20:00;