Terminalele QIWI de incasare a platilor prin numerar din incinta Centrelor de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare vor fi retrase din centre in luna ianuarie. Clientii CEZ Vanzare vor avea in continuare la dispozitie canalele traditionale de plata care pot fi consultate la https://www.cezinfo.ro/modalitati-de-plata/.
Platile facturilor CEZ Vanzare in numerar pot fi efectuate in continuare la: terminalele de incasare QIWI, punctele Westaco Express din statiile OMV, statiile Petrom selectate si in magazinele Orange, la sediul bancilor BRD, BCR, Unicredit Bank, CEC Bank, Garanti Bank, Banca Centrala Cooperatista CREDITCOOP, la centrele Un-doi Centru de plati, prin intermediul Pay Point.
Important! Contul de client My CEZ ramane, de asemenea, un serviciu util pentru clientii CEZ Vanzare, astfel incat acestia sa aiba la dispozitie 24/7 toate informatiile necesare despre contractul de energie electrica si gaze naturale. Beneficiile utilizarii My CEZ sunt:
- Vizualizarea si descarcarea facturilor CEZ Vanzare;
- Efectuarea platilor online;
- Vizualizarea situatiei platilor si a restantelor;
- Transmiterea indexului autocitit;
- Vizualizarea istoricului de consum, de facturi si de plati;
- Gestionarea mai multor locuri de consum din acelasi cont de client;
- Solicitarea unei oferte sau incheierea unui contract de energie electrica sau gaze naturale;
- Verificarea programului de intreruperi programate in alimentarea cu energie electrica.
My CEZ poate fi accesat atat in varianta web, pe
www.mycez.ro, cat si prin
aplicatia disponibila in AppStore sau Google Play. Utilizatorii care doresc sa isi activeze contul pot sa se inregistreze folosind datele de client CEZ si o adresa de email valida.
Reamintim! Pe langa aplicatia My CEZ, canalele de comunicare oferite de CEZ Vanzare pentru a mentine eficient dialogul cu clientii sai:
- Chat-ul online cu un consultant CEZ Vanzare, pe www.cezinfo.ro;
- Info Linia CEZ, 0251 929, disponibila pentru solicitarea de informatii comerciale, in fiecare zi, de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00 – 20:00, in timp ce inregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuata non stop;
- Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare. Suplimentar, clientii isi pot rezerva vizitele la www.cezinfo.ro/rezervare-online/;
- Formularul de contact: https://www.cezinfo.ro/sesizari2-form/
Divizia Oameni si Brand
CEZ Romania
05.01.2023