Clientii CEZ Vanzare vor avea in continuare la dispozitie toate canalele de comunicare traditionale, iar in cazul in care isi doresc consultanta directa pot vizita oricare din Centrele de Relatii cu Clientii din Craiova, Bailesti, Pitesti, Campulung, Curtea de Arges, Targu Jiu, Drobeta Turnu Severin, Slatina, Caracal, Alexandria, Rosiorii de Vede, Videle, Ramnicu Valcea, Dragasani, Timisoara si Iasi.
Pentru a evita timpul de asteptare, echipa CEZ Vanzare recomanda clientilor sai sa isi programeze vizitele in Centrele de Relatii cu Clientii, accesand sectiunea dedicata
www.cezinfo.ro/rezervare-online/.
Cum se efectueaza o programare?
- Accesati pagina www.cezinfo.ro/rezervare-online/;
- Completati numele, prenumele, adresa de mail;
- Selectati orasul in care se afla Centrul de Relatii cu Clientii in care doriti sa ajungeti precum si demersul pentru care efectuati vizita;
- Alegeti data si intervalul orar pentru programare;
- Inregistrati programarea si salvati codul de rezervare;
- Veniti cu putin timp inainte de ora programata, utilizati codul de rezervare in terminalul de bonuri si veti fi preluat de un specialist CEZ Vanzare.
Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare a caror activitate va fi mutata incepand cu data de 18 septembrie, in Centrele furnizorului cu program normal sunt:
Denumire |
Adresa |
Program curent
de functionare
|
CRC BECHET |
Bechet, str. Tudor Arghezi, nr. 17, judetul Dolj |
Miercuri |
CRC FILIASI |
Filiasi, bld. Racoteanu, nr. 145, judetul Dolj |
Vineri |
CRC BAIA DE ARAMA |
Baia de Arama, str. Tudor Vladimirescu, nr. 8, judetul Mehedinti |
Marti |
CRC VANJU MARE |
Vanju Mare, str. Doctor Victor Gomoiu, nr. 9, judetul Mehedinti |
Vineri |
CRC ORSOVA |
Orsova, str. Crizantemelor, nr. 2B, judetul Mehedinti |
Joi |
CRC CORABIA |
Corabia, str. Bibescu Voda, nr. 21, judetul Olt |
Miercuri |
CRC HOREZU |
Horezu, str. Tudor Vladimirescu, nr. 19, judetul Valcea |
Miercuri |
CRC CALIMANESTI |
Calimanesti, str. Calea lui Traian, nr. 670, parter, judetul Valcea |
Marti |
CRC RESITA |
Resita, str. Primaverii, nr. 4B, CHE Grebla, judetul Caras- Severin |
Joi |
Reamintim! Specialistii CEZ Vanzare raman la dispozitia clientilor pe canalele de comunicare cunoscute:
- Aplicatia My CEZ – disponibila in Google Play si App Store, sau in varianta web, accesand mycez.cezinfo.ro;
- Info Linia CEZ, 0251 929, disponibila pentru solicitarea de informatii comerciale, de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00 – 20:00, in timp ce inregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuata non stop.
De asemenea, la Info Linia CEZ, clientii pot primi informatiile de care au nevoie, fara a intra in contact cu un operator uman, prin intermediul solutiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le ofera acces rapid la informatii despre situatia facturilor si platilor.
- Alte canale de comunicare:
- Numarul de fax: 0248 524 834;
- Prin corespondenta scrisa la adresa: Strada Depozitelor, nr. 2, Targu Jiu, judetul Gorj;
- Chatul online cu un consultant CEZ Vanzare, implementat de furnizor pe website-ul
www.cezinfo.ro/ - disponibil de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00 – 20:00.
Le multumim clientilor nostri pentru intelegere!
Divizia Oameni si Brand
CEZ Romania
06.09.2023