Clientii CEZ Vanzare pot vizita Centrul de Relatii situat in Curtea de Arges, strada Vlad Tepes, nr. 2, de marti pana vineri, in intervalul 08:30 – 16:30, programul anterior fiind miercuri – vineri. Pauza de pranz ramane neschimbata, in intervalul 12:30 – 13:00.
Reamintim ca specialistii CEZ Vanzare raman la dispozitia clientilor pe canalele de comunicare cunoscute:
- Chatul online cu un consultant disponibil pe website-ul www.cezinfo.ro/, de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00 – 20:00;
- Contul de client My CEZ – disponibil in Google Play si App Store sau in varianta web, accesand www.mycez.ro;
- Info Linia CEZ, 0251 929, disponibila pentru solicitarea de informatii comerciale, de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00 – 20:00, in timp ce inregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuata non stop.
De asemenea, la Info Linia CEZ, clientii pot primi informatiile de care au nevoie, fara a intra in contact cu un operator, prin intermediul solutiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le ofera acces rapid la informatii despre situatia facturilor si platilor.
- Alte canale de comunicare:
- Numarul de fax: 0248 524 834;
- Prin corespondenta scrisa la adresa: Strada Depozitelor, nr. 2, Targu Jiu, judetul Gorj.
Divizia Oameni si Brand
CEZ Romania