Energia vine de la fiecare dintre noi

Grupul CEZ in Romania, premiat in cadrul Webstock Best Visual Storytelling Campaigns pentru Campania „Intoarce timp pentru Pamant”

Contact Relatii Publice: media@evryo.ro

Maratonul Olteniei 2023, evenimentul devenit traditie pentru Grupul CEZ in Romania, ce a avut loc pentru al 11-lea an consecutiv in Parcul Zavoi din Ramnicu Valcea, a fost premiat vineri, 13.10.2023, in cadrul evenimentului Webstock Awards. Premiul Bronze Award, la categoria Best Visual Storytelling Campaigns a fost acordat campaniei „Intoarce timp pentru Pamant”, pentru eforturile considerabile aduse spre constientizarea schimbarilor climatice si utilizarea responsabila a resurselor naturale.

In acest an, Ziua Suprasolicitarii Planetei, marcata pe data de 2 august 2023, a reprezentat ziua zero pentru nasterea comunitatii Sportivi pentru Natura. Cea de-a 11-a editie a Maratonului Olteniei si-a propus sa reuneasca toti iubitorii de sport si fapte bune cu o misiune comuna: cea de-a fi 1 cu Sportul, 1 cu Natura.

Campania „Intoarce timp pentru Pamant”, deviza Maratonului Olteniei din acest an, si-a propus sa abordeze problema globala urgenta a schimbarilor climatice si a epuizarii resurselor naturale. Campania a subliniat mesajul critic: „In viata reala, Natura nu are un buton de Inapoi.".

Maratonul 2042, prin ochii Inteligentei Artificiale


Unele povesti sunt greu de citit, iar altele sunt pe cale sa devina realitate. Cu ajutorul Inteligentei Artificiale, campania a oferit experienta unei zile din „Maratonul Olteniei 2042”, o reprezentare vie a unui peisaj distopic, intr-o lume afectata de schimbarile climatice. 

In acest an, pagina oficiala a Maratonului Olteniei a venit cu o sectiune dedicata campaniei Reverse Marathon, ce prezinta informatii valoroase despre modul in care sportul poate fi practicat in mod constient fata de natura. Pentru iubitorii de sport si fapte bune, juramantul depus pentru a intoarce timpul, a reprezentat un angajament fata de a deveni ambasadori ai unui stil de viata sustenabil, in calitate de „Sportivi pentru Natura”.

Cursa de 1 km inapoi, mesajul de a intoarce timpul pentru natura

Cursa pentru Pamant – 1 kilometru inapoi a reprezentat semnalul de alarma pentru efectele ireversibile produse de catre epuizarea resurselor naturale. In data de 2 august 2023, prietenii si partenerii Maratonului Olteniei, impreuna cu Ondrej Safar, CEO CEZ Romania, au alergat 1 km inapoi. Gestul simbolic a reprezentat angajamentul de a inversa daunele cauzate de suprautilizarea resurselor naturale.

Videoclipul poate fi vizionat aici: Intoarce timp pentru Pamant - Reverse Marathon - YouTube

Campania Reverse Marathon a reusit sa imbine cu succes inovatia, povestile si responsabilitatea fata de natura pentru a transmite un mesaj puternic si a provoca schimbari semnificative. 

"Ne bucuram ca si in acest an am fost alaturi de sportivi profesionisti, amatori sau simplii iubitori de sport in aer liber, care au fost 1 cu sportul, 1 cu natura. Suntem oameni ai faptelor, si este responsabilitatea noastra sa fim aproape de comunitatile locale si sa ne folosim resursele pentru a aduce schimbari pozitive, dar si pentru a inspira atitudini proactive fata de probleme critice precum schimbarile climatice si criza resurselor naturale.", Ondrej Safar, CEO CEZ Romania.

Premiul Bronze Award, la categoria Best Visual Storytelling Campaigns este o marturie a creativitatii, impactului si eficientei campaniei in transmiterea urgentei de a aborda in mod proactiv schimbarile climatice. Grupul CEZ in Romania, prin Maratonul Olteniei, ramane dedicat misiunii sale de a imbina pasiunea pentru sport si fapte bune, cu promovarea la scara larga a exemplelor de bune practici in materie de sustenabilitate, iar acest premiu consolideaza angajamentul brandului de a face o diferenta. Campania poate fi urmarita pe maratonulolteniei.ro.

Campania de comunicare a fost gandita si implementata in colaborare cu agentia Rogalski Damaschin, partenerul CEZ Romania de peste 10 ani.

Despre Maratonul Olteniei

De 11 ani, Maratonul Olteniei imbina motivatia si placerea pentru practicarea sportului cu grija pentru comunitatea locala. In primele 10 editii #MO, peste 5.000 de concurenti s-au bucurat de alergare si MTB pe traseele de poveste de langa Ramnicu Valcea si peste 150.000 euro (taxe de participare dublate de CEZ Romania) au fost donati comunitatii locale.


Divizia Oameni si Brand
CEZ Romania