Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare
Incepand cu data de 25 ianuarie, programul de functionare va fi reluat corespunzator programului normal din zilele lucratoare, respectiv 08:30 - 16:30, in cazul Centrelor de Relatii cu Clientii din localitatile Alexandria, Campulung, Caracal, Craiova, Curtea de Arges, Dragasani, Drobeta Turnu Severin, Pitesti, Ramnicu Valcea, Rosiorii de Vede, Slatina, Targu Jiu, Videle, Iasi (09:00 - 17:00) si Timisoara (09:00 - 17:00).
In tot acest timp specialistii CEZ Vanzare raman la dispozitia clientilor pe canalele de comunicare cunoscute:
- Portalul si aplicatia mobila MY CEZ – mai multe informatii despre functionalitati puteti gasi aici.
- Info Linia CEZ, 0251 929, disponibila pentru solicitarea de informatii comerciale, de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00 – 20:00, in timp ce inregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuata non-stop.
De asemenea, apeland Info Linia CEZ, clientii pot primi informatiile de care au nevoie, fara a intra in contact cu un operator, prin intermediul solutiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le ofera acces rapid la informatii despre situatia facturilor si platilor sau pentru inregistrarea unui deranjament electric.
Alte canale de comunicare:
- Chat-ul online, implementat de furnizorul CEZ Vanzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, in intervalul orar 08:00 – 20:00.
- Completarea formularului de inregistrare a sesizarilor accesand /ro/sesizari-form
- Prin corespondenta scrisa la adresa de e-mail cez_crc@cez.ro
- Numarul de fax: 0248 524 834.
Pentru a evita timpul de asteptare, echipa CEZ Vanzare recomanda clientilor sai sa isi programeze vizitele in Centrele de Relatii cu Clientii, accesand sectiunea dedicata:
www.cezinfo.ro/rezervare-online/
Cum se efectueaza o programare?
- Accesati pagina www.cezinfo.ro/rezervare-online/
- Completati numele, prenumele, adresa de e-mail;
- Selectati orasul in care se afla Centrul de Relatii cu Clientii in care doriti sa ajungeti precum si demersul pentru care efectuati vizita;
- Alegeti data si intervalul orar pentru programare;
- Inregistrati programarea.
Le multumim clientilor nostri pentru intelegere!
Divizia Oameni si Brand
CEZ Romania
Data
19.01.2024