Energia vine de la fiecare dintre noi

Furnizorul de energie electrica si gaze naturale CEZ Vanzare recomanda clientilor sai sa trateze cu atentie mesajele inselatoare

Contact Relatii Publice: media@evryo.ro

Conditiile contractuale ale clientilor CEZ Vanzare raman neschimbate pe intreaga perioada contractuala, iar datele de contact la care pot fi verificate sau modificate raman, de asemenea, neschimbate si pot fi confirmate in orice corespondenta oficiala sau pe canalele de comunicare oficiale ale companiei. Furnizorul de energie electrica si gaze naturale le reaminteste clientilor sai ca orice persoana care pretinde a fi angajat al companiei trebuie sa prezinte dovada acestui fapt inainte de a le presta orice fel de servicii.

Strategia CEZ Vanzare va ramane concentrata pe activitatea de furnizare a energiei electrice si a 
gazelor naturale si strans corelata cu nevoile clientilor sai.

Tipul de practici la care clientii CEZ Vanzare ar trebui sa fie atenti:

Pentru a evita situatii neplacute, CEZ Vanzare sfatuieste clientii sa acorde atentie sporita persoanelor care se recomanda ca angajati CEZ si ii informeaza eronat ca:
  • vor ramane fara energie electrica sau gaze naturale ca urmare a schimbarii actonariatului/ desfiintarii companiei CEZ Vanzare;
  • preturile si clauzele contractuale deja agreate se modifica.
Important! Clientii nu trebuie sa inmaneze documente, acte de identitate sau sa semneze vreun document inainte de a se asigura ca persoanele care pretind ca sunt angajati sau parteneri CEZ au aceasta calitate.
 
“Ramanem acelasi partener de nadejde al comunitatii in care ne desfasuram activitatea, un furnizor de traditie cu o viziune orientata spre clientii si partenerii nostri. Serviciile de calitate oferite de specialistii nostri raman la aceleasi standarde, strategia noastra ramanand concentrata pe imbunatatirea si diversificarea produselor si serviciilor noastre.” Cornelia Szabo, CEO CEZ Vanzare.
 
Clientii CEZ Vanzare sunt incurajati sa isi obtina informatiile sau sa adreseze intrebarile doar din sursele oficiale ale companiei, care pot fi regasite mai jos, dar si in continutul oricarei facturi de electricitate si gaz, precum si in toate corespondentele oficiale cu compania:
  • contul de client My CEZ – www.mycez.ro;
  • formularul de contact disponibil pe www.cezinfo.ro/sesizari2-form/;  
  • chat-ul cu un consultant CEZ Vanzare, implementat de furnizor pe website-ul www.cezinfo.ro;
  • Info Linia CEZ, 0251 929, disponibila pentru solicitarea de informatii comerciale, de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00 – 20:00, in timp ce inregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuata non-stop;
  • Centrele de Relatii cu Clientii: www.cezinfo.ro/centrele-regionale-de-contact/.
 
Divizia Oameni si Brand
CEZ Romania
 
Data 28.02.2024