Contact Relatii Publice: media@evryo.ro
Prima gala a COMMA Awards a adus, in data de 19.03.2024, premii importante pentru Grupul CEZ in Romania la categoriile Best Employee Engagement & Experience Campaigns si Best Corporate Communication Campaigns pentru campania ,,Din CEZ motive, energia vine de la oameni”.
”Campania Din CEZ motive, energia vine de la oameni a pornit din intentia de a ne reafirma la nivel intern motivele pentru care alegem sa fim o echipa. Entuziasmul colegilor nostri ne-a convins sa o lansam in spatiul public si astfel s-a transformat in prima noastra campanie de Employer Branding. Factorul principal de succes il reprezinta tocmai autenticitatea care sta la baza constructiei ei. De la infatisarea activitatii reale a oamenilor companiei, incarcata de multa responsabilitate si motivatie, si pana la cooptarea lor ca actori in spotul si vizualurile campaniei, campania isi propune sa ne prezinte exact asa cum suntem: diversi, responsabili, dedicati si, mai ales, o echipa cu un scop comun in slujba comunitatii.” Angelica Barbu, Chief People and Brand Officer, CEZ Romania.
La finalul lunii august a anului 2023, a fost lansata prima campanie de employer branding a Grupului, care aduce in prim-plan conceptul "De la A la CEZ motive", motivul pentru care angajatii aleg sa fie parte din organizatie si in care credem ca se vor regasi si viitorii colegi. Ambasadorii campaniei, uneori chiar protagonistii, au fost angajatii, iar motivele sunt acelea indicate de ei in cercetarile interne derulate in ultimii doi ani.
Aceasta campanie a fost fundamentata pe ideea ca energia Grupului este generata in primul rand de oameni si de relatiile acestora cu organizatia. Indiferent de diversitatea rolurilor si identitatilor individuale, se observa o sinergie semnificativa in modul in care angajatii se unesc si colaboreaza. Ingineri, operatori sau specialisti dintr-o multitudine de departamente, toti acesti oameni care pun echipe intregi in miscare, transforma ideile in realitate si indeplinesc dorintele in misiuni indeplinite, au demonstrat, in fiecare zi, faptul ca energia vine de la oameni.
Prin urmare, accentul a fost pus pe aspectele umane si pe povestile personale din spatele activitatii Grupului. A fost subliniata importanta fiecarui individ din echipa si s-a evidentiat contributia lor la succesul si la cresterea Grupului.
Astfel, pentru campania ,,Din CEZ motive, energia vine de la oameni” am obtinut premii la urmatoarele categorii:
Competitia COMMA Awards isi propune sa devina un eveniment emblematic in sfera comunicarii si relatiilor publice din Romania. Aceasta competitie examineaza diverse aspecte, acordand o atentie deosebita inovatiei, creativitatii si strategiei in cadrul campaniilor si proiectelor desfasurate de companii si organizatii din Romania si Republica Moldova.
Grupul CEZ in Romania continua sa sustina si sa incurajeze initiativele de responsabilitate sociala avand ca obiectiv final crearea unui impact pozitiv si durabil in comunitatile din aria de acoperire.
Energia vine de la oameni, de la fiecare din noi.
Divizia Oameni si Brand
CEZ Romania
Data 20.03.2024