Contact Relatii Publice: media@evryo.ro
Grupul CEZ in Romania continua investitiile in imbunatatirea si consolidarea relatiei cu clientii sai. Astfel, incepand cu jumatatea lunii noiembrie, clientii si angajatii CEZ se vor bucura de o locatie moderna, prietenoasa, dotata cu tehnologie performanta si destinata eficientizarii activitatii derulate.
Noul Centru de Relatii cu Clientii din Pitesti isi va deschide portile joi, 21 noiembrie 2013, si va functiona de luni pana vineri in intervalul orar 08:00 - 18:00.
In noul Centru de Relatii cu Clientii vor fi disponibile 21 de posturi de lucru, unde activitatea se va desfasura in mod direct intre client si specialistul de relatii cu publicul. Pentru a asigura un mediu de lucru eficient, placut, permanent orientat spre beneficiul si confortul clientului, spatiul de asteptare a fost modernizat dupa standarde europene fiind dotat cu canapele, scaune, masa pentru completat documente, sistem integrat de repartizare a clientilor amplasat la intrare, afisaj electronic cu apelare sonora si sistem de climatizare. Locatia pune la dispozitie, de asemenea, si o parcare adresata exclusiv clientilor cu aproximativ 35 spatii demarcate.
Amintim ca prin intermediul Centrelor de Relatii cu Clientii se realizeaza, in baza contractelor de mandat incheiate cu operatorul de distributie sau furnizare, urmatoarele activitati:
? asigurarea de informatii, consultanta si relatia cu toti clientii si potentialii clienti din raza de activitate a companiei;
? asigurarea interfetei intre clienti si potentiali clienti cu operatorul de distributie sau de furnizare;
? negocierea, incheierea, semnarea, derularea, gestionarea, rezilierea contractelor de furnizare a energiei electrice la clientii casnici si noncasnici precum si completarea si actualizarea datelor variabile in timp din contract, intocmirea anexelor si actelor aditionale la contractele de furnizare a energiei electriceasigurarea informarii clientilor cu privire la aparitia unor reglementari noi ce privesc piata de energie electrica si modificarile survenite la actele normative in vigoare;
? asigurarea de consultanta potentialilor clienti in vederea racordarii acestora la retelele electrice de distributie;
? asigurarea de consultanta clientilor si potentialilor clienti casnici sau noncasnici pentru alegerea tarifelor la energia electrica furnizata;
? preluarea, inregistrarea, analizarea, solutionarea si transmiterea raspunsurilor la sesizarile si reclamatiile primite in cadrul CRC de la consumatorii de energie electrica;
? realizarea de sondaje privind satisfactia clientilor referitor la activitatea de relatii clientii.
Timp de 10 zile, in sprijinul tuturor clientilor interesati, adresa noului Centru de Relatii cu Clientii va fi indicata si la fostul sediu din strada Republicii, nr. 148.
Departamentul Relatii Publice
CEZ Romania