Energia vine de la fiecare dintre noi

Grupul CEZ in Romania pune la dispozitia clientilor sai o gama diversificata de servicii de comunicare moderne, eficiente si utile

Contact Relatii Publice: media@evryo.ro

Serviciul Info Linia CEZ isi propune sa aduca un plus de confort consumatorilor prin evitarea deplasarilor catre Centrele de Relatii cu Clientii si sa diversifice gama de servicii oferite acestora. Un singur apel este suficient pentru a afla informatii comerciale care acopera toata gama de servicii, precum: racordarea la retea, contractarea, facturarea si incasarea energiei electrice sau pentru a anunta deranjamentele in reteaua de distributie. O echipa formata din peste 50 de operatori este permanent la dispozitia clientilor, pregatita sa ofere orice fel de informatie sau sa preia deranjamentele survenite in instalatiile electrice.
Prin intermediul serviciului Info Linia CEZ, clientii pot apela numarul unic de telefon 0251 929, tarif normal pentru apelurile efectuate din reteaua nationala, disponibil 24 de ore din 24, 7 zile din 7 pentru a semnala orice tip de intrerupere accidentala in alimentarea cu energie electrica, iar pentru informatii comerciale, zilnic in intervalul orar 07:00 - 23:00.
Prin implementarea conceptului de Call Center, orice tip de problema, respectiv solicitare se poate solutiona direct de la domiciliu sau birou, doar utilizand telefonul. Suplimentar, clientii au la dispozitie si alte mijloace de transmitere a solicitarilor fara deplasarea la unul din Centrele de Relatii Clienti: internet (online, click aici), fax (la numerele 0248 524 833 / 0248 524 834 sau corespondenta scrisa la adresa: Directia Servicii Clienti, Bd. Republicii, nr. 17, Tg. Jiu, judetul Gorj, cod postal 210152.
Pentru a reduce substantial timpul de asteptare si pentru a fluidiza fluxul de clienti in Centrele de Relatii cu Clientii, au fost instalate telefoane, cu acces direct si gratuit la Call Center, pe care clientii sunt incurajati sa le utilizeze pentru solicitari diverse, precum:

  • Informatii despre facturi, tarife, plati, racordarea la reteaua electrica de distributie, taxe Radio/TV, consumuri estimate,   contori, puteri contractate, asigurare furnizare energie electrica;
  • Modificare adresa de corespondenta, modificare date personale: numar de telefon, numar fax, adresa de e-mail, refuz plata taxe Radio/TV, respectiv transfer sume de pe R/TV pe energie;
  • Sesizari care vizeaza urmatoarele aspecte: angajati, neprimire facturi, necitire contor, furt energie, stalp cazut, operatiuni de distributie intarziate, intreruperi in furnizarea energiei electrice, calitatea instalatiilor, instalatii necorespunzatoare, defectiuni aparute la iluminatul public, instalatii neautorizate care afecteaza mediul inconjurator, nivel de tensiune, facturare, avarii/ deranjamente;
  • Confirmare dovada plata efectuata in perioada de preaviz pentru stoparea procesului de deconectare;
  • Confirmare dovada plata dupa deconectare pentru emiterea comenzii de reconectare.

E-factura CEZ Vanzare este un serviciu creat special pentru clientii CEZ Vanzare, prin care este asigurat procesul de trasmitere - receptie a facturii curente de energie electrica in format electronic, prin intermediul adresei de e-mail. Serviciul E-factura permite, de asemenea, transmiterea electronica a altor informatii suplimentare, precum preavizele de notificare, in situatia in care platile efectuate de client nu ajung in sistemul informatic, informatii referitoare la eticheta de energie, sau programul planificat de intreruperi in alimentarea cu energie electrica.
Aderarea la serviciul E-factura presupune o serie de beneficii directe pentru consumator, din care amintim: reducerea duratei de transmitere - receptie a facturii, rapiditate in luarea deciziei efectuarii platii, acces in timp real la informatii, arhivarea electronica a facturilor cu impact minim asupra mediului, respectiv gratuitatea serviciului.
Un alt serviciu gandit in concordanta cu nevoile clientului in ceea ce priveste accesul mai usor la informatii si la gestionarea acestora este CEZ Online, un canal direct de comunicare prin care se pot transmite cereri de informatii sau sesizari. Odata inregistrat, clientul are acces la informatiile de care are nevoie si totodata este facilitat controlul asupra tuturor datelor specifice consumului de energie electrica, precum:

  • Acces la factura curenta imediat ce a fost emisa;
  • Situatia platilor efectuate;
  • Informatii privind procesul de racordare la retea (stadiul procesului de racordare, acte necesare etc.);
  • Informatii actualizate in legatura cu intreruperile planificate in furnizarea energiei electrice.;
  • Posibilitate de actualizare a adresei de domiciliu, respectiv a adresei de corespondenta;
  • Posibilitatea de a comunica orice modificare a datelor de contact;
  • Istoric al platilor efectuate, al sesizarilor si al notificarilor adresate pe aceasta cale.

Website-ul Grupului CEZ in Romania, www.cez.ro, este o platforma prietenoasa, imbunatatita in permanenta cu o serie de aplicatii si sectiuni pentru o informare corecta si completa a clientilor. Sectiunea Centrul Virtual de Relatii cu Clientii pune la dispozitia consumatorilor informatii centralizate atat pentru consumatorii casnici, cat si pentru agentii economici, alaturi de formularele necesare pentru a deveni client CEZ sau pentru a reactualiza date precum consumul estimat, puterea contractata, tariful ales, pe care le pot descarca direct si gratuit.

Departamentul PR
CEZ Romania