Pasul 1: Documente necesare pentru incheierea contractului de furnizare a energiei electrice la clientii casnici:
- cererea de incheiere a contractului cuprinzand datele de contact,declaratia pe propria raspundere ca in spatiul respectiv se desfasoara numai activitati casnice,precum si optiunea privind tipul de tarif aplicat (in original). Aceasta se poate obtine accesand website-ul companiei www.cez.ro sau de la cel mai apropiat Centru de Relatii cu Clientii CEZ;
- actul de identitate al solicitantului (se prezinta in original si se depune in copie);
- actul de proprietate al imobilului sau alt document care sa ateste dreptul locativ asupra spatiului care face obiectul locului de consum respectiv (documentul se prezinta in original si se depune in copie). Daca documentul nu are caracter definitiv, conform legislatiei in vigoare, furnizorul poate percepe o garantie;
- avizul tehnic de racordare nou sau emis anterior pentru locul de consum respectiv sau certificatul de racordare daca acesta a fost emis de Operatorul de Retea;
Pasul 2: Depunerea documentelor si incheierea contractului:
Toate documentele mentionate la „Pasul 1'' se pot transmite:
- online, click aici;
- prin servicii de corespondenta, la adresa: CEZ Romania SA, localitatea Targu Jiu, strada Bulevardul Republicii, numarul 17, judetul Gorj, cod postal 210152;
- prin fax, la numerele: 0248524834 / 0248524832;
- direct la cel mai apropiat Centru de Relatii cu Clientii CEZ;
Informatii detaliate privind incheierea contractului de furnizare a energiei electrice se pot obtine:
- consultand website-ul companiei www.cez.ro,
- telefonic, apeland Info Linia CEZ la numarul unic 0251 929 (numarul prin care se asigura furnizarea informatiilor comerciale zilnic in intervalul orar 08:00 - 20:00);
- direct, la cel mai apropiat Centru de Relatii cu Clientii CEZ;
Departamentul Relatii Publice
CEZ Romania