Contact Relatii Publice: media@evryo.ro
Grupul CEZ in Romania continua investitiile in imbunatatirea si consolidarea relatiei cu clientii sai. Astfel, incepand cu data de 14 decembrie, clientii CEZ se vor bucura de o locatie moderna, prietenoasa, dotata cu tehnologie performanta si destinata eficientizarii activitatii derulate.
Noul Centru de Relatii cu Clientii din Craiova isi va deschide portile luni, 14 decembrie 2015, si va functiona conform programului normal de functionare, de luni pana vineri in intervalul orar 08:00 - 17:00.
In noul Centru de Relatii cu Clientii vor fi disponibile 23 de posturi de lucru, unde activitatea se va desfasura in mod direct intre client si specialistul de relatii cu publicul. Pentru a asigura un mediu de lucru eficient, placut, permanent orientat spre beneficiul si confortul clientului, spatiul de asteptare a fost modernizat dupa standarde europene fiind dotat cu canapele, scaune, masa pentru completat documente, sistem integrat de repartizare a clientilor amplasat la intrare, afisaj electronic cu apelare sonora si sistem de climatizare. Locatia pune la dispozitie, de asemenea, si o parcare adresata exclusiv clientilor cu aproximativ 27 spatii demarcate.
Amintim ca prin intermediul Centrelor de Relatii cu Clientii se realizeaza, in baza contractelor de mandat incheiate cu operatorul de distributie sau furnizare, urmatoarele activitati:
Departamentul Relatii Publice, Brand si Marketing
CEZ Romania