Energia vine de la fiecare dintre noi

Linia telefonica pentru transmiterea indexului autocitit – 0800 500 500 este din nou disponibila

Contact Relatii Publice: media@evryo.ro

In acest moment serviciul de inregistrare a indexului autocitit este disponibil din punct de vedere tehnic si poate prelua solicitarile tuturor clientilor, aflati in perioada optima de transmitere a indexului.

Puteti transmite in continuare indexul la numarul de telefon 0800 500 500 prin tastarea codului de autocitire si a indexului afisat de contor, dupa parcurgerea catorva pasi simpli:
1. Pregatiti informatiile pentru efectuarea apelului:

  • cititi contorul si notati indexul aferent fiecarui registru de energie electrica;
  • va recomandam sa comparati citirea anterioara a contorului cu citirea curenta, astfel incat consumul rezultat sa nu fie prea mare sau prea mic fata de consumul mediu lunar;
  • va recomandam sa aveti la indemana codul de autocitire care trebuie tastat pe telefon. (Codul de autocitire este compus din 10 cifre si incepe cu cifrele 005);
  • pentru ca indexul transmis sa fie inregistrat, este necesar sa respectati perioada de autocitire.

*Codul de autocitire, numarul de telefon de autocitire si perioada de autocitire sunt mentionate pe factura dumneavoastra.


2. Apelati numarul de telefon 0800-500-500.


3. Introduceti codul de autocitire:

  • Dupa apelarea numarului de telefon, veti fi intampinat de un mesaj preinregistrat, iar prima informatie care va este solicitata este codul de autocitire.
  • Daca veti introduce codul de autocitire corect, tastati # si veti primi mesajul "Va rugam apasati 1 daca codul introdus este corect si 2 daca doriti sa il reintroduceti."
  • Daca nu reusiti sa introduceti codul de autocitire corect, aveti posibilitatea sa-l mai introduceti inca o data. Dupa cele doua incercari apelul va fi deconectat.

4. Introduceti indexul autocitit:

  • Dupa introducerea codului de autocitire, veti fi indrumat sa introduceti indexul afisat de contor.
  • Daca veti introduce indexul corect, tastati # si veti primi mesajul "Va rugam apasati 1 daca indexul introdus este corect si 2 daca doriti sa il reintroduceti.";
  • Daca nu reusiti sa introduceti indexul corect, aveti posibilitatea sa-l mai introduceti inca o data.
  • Dupa cele doua incercari, daca nu ati introdus indexul corect, veti primi mesajul: „Indexul introdus nu corespunde criteriilor de validare. In maxim 24 ore lucratoare veti fi contactat de un reprezentant al serviciului nostru".


Reamintim faptul ca in situatia in care nu reusiti sa introduceti indexul autocitit prin linia telefonica dedicata acestui serviciu (0800-500-500), aveti posibilitatea sa apelati Info Linia CEZ la numarul de telefon 0251929, pentru a primi consultanta de la un operator Call Center.

Departamentul Relatii Publice, Brand si Marketing
CEZ Romania