Care sunt activitatile restrictionate in perioada 21 - 27 iulie?
In perioada mentionata, clientii nu vor putea efectua urmatoarele activitati:
- Sa transmita indexul autocitit utilizand serviciul de transmitere a indexului contorului, respectiv linia telefonica gratuita 0800 500 500. Totusi, clientii a caror perioada pentru comunicare a indexului autocitit expira in perioada 21 - 27 iulie, pot contacta in acest sens Info Linia CEZ - 0251 929, numar cu tarif normal in retelele nationale;
- Sa isi acceseze contul activ pe portalul CEZ Online (portal.cez.ro). Pentru clientii care au nevoie de informatii generale, acestea vor fi disponibile in continuare pe website-urile www.cezinfo.ro sau www.cez.ro.
De asemenea, in Centrele de Relatii cu Clientii CEZ, vor fi indisponibile urmatoarele:
- Intocmirea contractelor de furnizare a energiei electrice pentru clientiI noi si existenti; precum si operatiunile de modificare a tarifului sau a consumului estimat;
- Rezilierea contractelor si eliberarea adeverintelor de debit;
- Emiterea facturilor de energie electrica si alte servicii;
- Transmiterea informatiilor actualizate despre: sold, facturi emise, indecsi inregistrati;
- Emiterea certificatelor de racordare, avizelor tehnice de racordare si avizelor de amplasament.
Ce e de facut?
Clientii CEZ sunt rugati sa realizeze actiunile mentionate mai sus pana la data de 21 iulie sau dupa data de 28 iulie, in Centrele de Relatii cu Clientii. Solicitarile primite in perioada 21 - 27 iulie vor fi preluate si realizate respectandu-se termenele legale.
In aceasta perioada, solicitarile pot fi directionate in principal catre Info Linia CEZ la numarul unic 0251 929 sau se pot transmite solicitari in scris, la adresa de corespondenta: Strada Depozitelor, numarul 2, Targu-Jiu, judetul Gorj, cod postal 210238,online, click aici sau prin fax la numarul 0248 524 834.
Departamentul Relatii Publice, Brand si Marketing
CEZ Romania