Contact Relatii Publice: media@evryo.ro
Recomandam tuturor clientilor nostri care doresc sa transmita solicitari in perioada 21 - 27 iulie sa apeleze in principal Info Linia CEZ la numarul unic 0251 929 sau sa transmita solicitarea in scris, la adresa de corespondenta: Strada Depozitelor, numarul 2, Targu-Jiu, judetul Gorj, cod postal 210238, online, click aici sau prin fax la numarul 0248 524 834.
Centrele de Relatii cu Clientii CEZ
In perioada in care se efectueaza lucrarile de mentenanta a sistemului de gestiune a datelor, Centrele de Relatii cu Clientii CEZ nu vor putea efectua urmatoarele activitati:
Clientii care doresc sa realizeze actiunile mentionate mai sus, le pot demara/ continua pana la data de 21 iulie sau dupa data de 28 iulie in Centrele de Relatii cu Clientii. Solicitarile primite in perioada 21 - 27 iulie vor fi preluate si realizate respectandu-se termenele legale.
Serviciul de transmitere a indexului autocitit
In perioada mentionata, serviciul de transmitere a indexului contorului, respectiv linia telefonica gratuita 0800 500 500 va fi indisponibila.
Clientii a caror perioada pentru comunicare a indexului autocitit expira in perioada 21 - 27 iulie, pot transmite indexul autocitit prin contactarea Info Liniei CEZ - 0251 929, numar cu tarif normal in retelele nationale.
Portalul CEZ Online
Clientii care au un cont activ in portalul CEZ Online (portal.cez.ro) nu il vor putea accesa in perioada 21 - 27 iulie, insa vor putea putea relua consultarea portalului pentru date despre contul de client incepand cu data de 28 iulie 2016. Pentru informatii generale, clientii pot accesa in continuare website-urile www.cezinfo.ro sau www.cez.ro.
Departamentul Relatii Publice, Brand si Marketing
CEZ Romania