Energia vine de la fiecare dintre noi

Centrele de Relatii cu Clientii CEZ intrerup programul de lucru cu publicul in ziua de 02 mai 2016, reluandu-si actvitatea in data de 03 mai 2016.

Contact Relatii Publice: media@evryo.ro

Centrele de Relatii cu Clientii CEZ
Conform reglementarilor in vigoare, Centrele de Relatii cu Clientii CEZ isi intrerup activitatea in ziua de luni 02 mai 2016.

Incepand cu data de 03 mai insa, programul de functionare va fi reluat corespunzator programului normal din zilele lucratoare, respectiv 08:00 - 16:00 sau 08:00 - 17:00, in cazul Centrelor de Relatii cu Clientii din municipiile - resedinta de judet: Alexandria, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Pitesti, Ramnicu Valcea, Slatina, Targu Jiu.


Echipele operative CEZ
Pe parcursul sarbatorii Pascale nu au fost planificate intreruperi programate, incepand de sambata, 30 aprilie, pana marti, 3 mai 2016 inclusiv.

Totodata, echipele operative CEZ Distributie, destinate interventiilor in retelele electrice, sunt mobilizate 24 de ore din 24, in vederea asigurarii continuitatii in alimentarea cu energie electrica.


Info Linia CEZ
Pentru orice informatii legate de serviciile CEZ, clientii pot apela INFO LINIA CEZ, numar unic de telefon 0251 929, tarif normal pentru apelurile efectuate din reteaua nationala, disponibila NON STOP pentru a semnala orice tip de intrerupere accidentala in alimentarea cu energie electrica, iar pentru informatii comerciale, zilnic in intervalul orar 08:00 - 20:00.

Departamentul Relatii Publice, Brand si Marketing
CEZ Romania