Energia vine de la fiecare dintre noi

Centrele de Relatii cu Clientii CEZ nu vor avea program de lucru cu publicul in zilele de 25 decembrie 2015 si 01 ianuarie 2016, activitatea fiind reluata in data de 28 decembrie 2015, respectiv 04 ianuarie 2016.

Contact Relatii Publice: media@evryo.ro

Incepand cu data de 28 decembrie 2015, respectiv 04 ianuarie 2016, programul de functionare va fi reluat corespunzator programului normal din zilele lucratoare, respectiv 08:00 - 16:00 sau 08:00 - 17:00, in cazul Centrelor de Relatii cu Clientii din municipiile - resedinta de judet: Alexandria, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Pitesti, Ramnicu Valcea, Slatina, Targu Jiu.

Mentionam ca in zilele de 25 decembrie si 01 ianuarie nu au fost planificate intreruperi programate pentru executarea de lucrari de investitii sau mentenanta. Totodata, CEZ Distributie a suplimentat numarul de ture de servire operativa pentru aceasta perioada, in vederea asigurarii continuitatii in alimentarea cu energie electrica si pentru interventia rapida in caz de avarii.

Pentru orice informatii legate de serviciile CEZ, clientii pot apela INFO LINIA CEZ, numar unic de telefon 0251 929, tarif normal pentru apelurile efectuate din reteaua nationala, disponibila NON STOP pentru a semnala orice tip de intrerupere accidentala in alimentarea cu energie electrica, iar pentru informatii comerciale, zilnic in intervalul orar 08:00 - 20:00.

Departamentul Relatii Publice, Brand si Marketing
CEZ Romania