Energia vine de la fiecare dintre noi

Fii mereu informat unde se modernizeaza reteaua!

Contact Relatii Publice: media@evryo.ro

Prioritatea noastra in fiecare zi e sa modernizam reteaua pentru ca fiecare dintre noi sa se bucure de energie de calitate. In acest sens CEZ Distributie planifica in fiecare saptamana lucrari de reparare, intretinere, modernizare sau extindere a retelelor electrice.
Pentru ca aceste lucrari sa se poata realiza in conditii de siguranta este necesara scoaterea instalatiilor de sub tensiune, generand astfel interuperi in alimentarea cu energie electrica.

CEZ Distributie asigura interventii rapide pentru realizarea lucrarilor de reparatii ce pot afecta pe durate lungi de timp un numar mare de consumatori, tinand cont de urgenta si necesitatea lucrarii in zona, dar si durata de viata a instalatiilor si a echipamentelor electrice.

Vrem in acelasi timp sa imbunatatim serviciul de distributie al energiei electrice, dar si sa prevenim avariile colective care pot crea disconfort consumatorilor. Pentru ca impactul sa fie minim, clientii nostri pot sa-si organizeze timpul si actiunile, avand posibilitatea de a vedea exact care sunt zonele in care se desfasoara lucrarile, dar si cat timp dureaza, accesand adresa www.cez.ro - sectiunea Intreruperi programate.

Afisarea programului de lucrari planificate se face cu minimum 15 zile lucratoare inainte ca acestea sa inceapa. Ulterior, pot interveni modificari, ca urmare a situatiilor de natura tehnica identificate in teren sau a conditiilor meteorologice deosebite, insa tinem cont si de calendarul activitatilor la nivelul zonei. Toate aceste lucrari sunt, de asemenea, afisate in timp util.

Datorita interesului de a intampina orice avarie, zilnic sunt realizate verificari in teren. Asadar, pe langa intreruperile planificate, anuntate cu minimum 15 zile, pot aparea intreruperi pentru efectuarea lucrarilor de reparatii. Aceste lucrari pot fi si urmari ale unor evenimente accidentale, dar care nu au efecte negative imediate asupra consumatorilor, ele oferindu-ne posibilitatea de a anunta clientii cu minimum 24 de ore inainte de a se interveni.

Prin selectarea tastelor indicate de robotul telefonic, apeland Info Linia CEZ, la numarul unic 0251 929, clientii nostri au la dispozitie detalii despre intreruperile programate sau incidentele colective inregistrate in reteaua electrica.

Totodata, clientii pot obtine informatii direct si de la un operator al Info Liniei CEZ, sau personal, la Centrul de Relatii cu Clientii.

Pentru activitatea CEZ Distributie in beneficiul clientilor, principalii indicatori in evaluare sunt reprezentati de:

  • Reducerea intreruperilor accidentale in alimentarea cu energie electrica;
  • Asigurarea continuitatii in alimentarea cu energie electrica la parametrii corespunzatori;
  • Sporirea confortului consumatorilor;
  • Prevenire avariilor cauzate de durata prelungita de viata a instalatiilor electrice.

Pentru orice deranjament electric identificat, clientii sunt rugati sa se adreseze operatorilor de la Info Linia CEZ, apeland numarul unic 0251 929, disponibil 24 de ore din 24, 7 zile din 7, numar cu tarif normal in reteaua nationala si sa astepte sosirea turei operative care va lua masurile necesare pentru remedierea oricarui incident identificat in reteaua electrica.

Departamentul Relatii Publice, Brand si Marketing
CEZ Romania