Contact Relatii Publice: media@evryo.ro
Intr-o perioada in care timpul nu este cel mai bun aliat si tot mai multi clienti apeleaza la serviciile digitale, CEZ pune la dispozitia acestora E-factura CEZ Vanzare, un serviciu creat special pentru clientii CEZ Vanzare, prin care este asigurat procesul de transmitere - receptie a facturii curente de energie electrica in format electronic prin intermediul adresei de e-mail. Totodata, clientii au posibilitatea sa primeasca si alte informatii direct prin e-mail cum ar fi preavizele de deconectare - reconectare.
Beneficiile primirii prin e-mail a facturilor de energie electrica sunt numeroase:
In ceea ce priveste plata facturilor de energie electrica, clientii au la dispozitie modalitati de plata variate si pot opta pentru cea pe care o considera cea mai avantajoasa:
Debitul direct reprezinta posibilitatea de a achita factura fara a mai fi necesara deplasarea la ghiseul bancii, postei sau la Payzone, Paypoint si Qiwi. Acest serviciu este si cea mai sigura metoda de plata care exclude calculul de penalitati sau deconectarea, fiind disponibil la oricare oficiu BRD, BCR, Banca Transilvania, UniCredit Tiriac Bank , ING Bank sau Garanti Bank.
Avantajele Debitului Direct sunt:
Totodata exista si posibilitatea platii facturilor si pentru alti clienti CEZ Vanzare, dar care nu sunt
clienti ai bancii (se pot incheia mandate de debit direct pentru parinti, alte rude sau alt loc de
consum - cu debitare din contul bancar propriu).
Serviciul de informare asigurat de Grupul CEZ in Romania este realizat atat in cadrul Centrelor
de Relatii cu Clientii, pe parcursul programului de lucru de 9 ore/zi in Centrele de Relatii cu
Clientii municipale si de 8 ore/zi in Centrele de Relatii cu Clientii zonale, cat si prin utilizarea
Info Liniei CEZ la 0251 929 - numar cu tarif normal in reteaua nationala.
In municipiile resedinta de judet, Centrele de Relatii cu Clientii dispun de spatii ultramoderne
care asigura un mediu de lucru eficient, placut, permanent orientat spre beneficiul si confortul
clientului, spatiile fiind dotate cu sisteme de climatizare si sisteme de gestionare a traficului de
clienti.
Sistemele de gestionare a fluxurilor de clienti au in vedere ca fiecare client sa fie indrumat intrun
timp optim catre operatorul cel mai adecvat, stabilind un proces controlat si echitabil de
asteptare. Personalul specializat, aflat la ghisee, informeaza, consiliaza si rezolva solicitarile
clientilor asigurand un timp mediu de asteptare redus din partea clientilor.
Atat Centrele de Relatii cu Clienti cat si Info Linia CEZ isi propun sa aduca un plus de confort
diversificand gama de servicii oferite spre beneficiul clientilor.
Grupul CEZ in Romania pune la dispozitia clientilor si serviciul de comunicare prin canale
indirecte, respectiv fax, posta, email, portal si website-ul CEZ unde clientii pot adresa solicitarile
fara a fi necesara deplasarea in Centrele de Relatii cu Clientii sau apelarea Info Liniei CEZ.
Pentru informatii suplimentare privind serviciile CEZ, clientii pot accesa website-ul companiei, la
adresa wwww.cez.ro.
Departamentul Relatii Publice, Brand si Marketing
CEZ Romania