Energia vine de la fiecare dintre noi

Multiple canale de comunicare puse la dispozitia clientului

Contact Relatii Publice: media@evryo.ro

Inca de la intrarea pe piata din Romania, in 2005, Grupul CEZ a investit constant in dezvoltarea canalelor de comunicare, oferind clientilor posibilitati multiple de a intra in contact cu furnizorul si / sau distribuitorul de energie electrica local.

Deoarece confortul clientilor este foarte important pentru companie, s-au facut toate demersurile pentru a li se oferi cele mai avantajoase canale de comunicare fara a fi necesara deplasarea efectiva la Centrele de Relatii cu Clientii.


INFO LINIA CEZ, apelabila la numarul unic de telefon 0251 929, tarif normal pentru apelurile efectuate din reteaua nationala, este disponibila NON STOP pentru a semnala orice tip de intrerupere accidentala in alimentarea cu energie electrica, iar pentru informatii comerciale, zilnic in intervalul orar 08:00 - 20:00.
Operatorii Info Linia CEZ pot sa ofere atat informatii comerciale despre facturile clientilor, cat si informatii tehnice cu privire la grupul de masura si instalatii electrice, ei fiind in permanenta instruiti in ceea ce priveste contextul legislativ si tehnic actual.

Incepand cu 1 noiembrie 2014, CEZ Vanzare a pus la dispozitia clientilor casnici si agenti economici mici consumatori, din aria de acoperire CEZ, un nou proces de facturare a energiei electrice bazat pe indecsii autocititi, ca raspuns la solicitarile primite din partea acestora.
Numarul de telefon gratuit, la care se comunica index-ul contorului este 0800 500 500.
Transmiterea indecsilor autocititi se poate realiza in intervalul dedicat de 5 zile comunicat pe factura.

Clientii care prefera corespondenta scrisa au la dispozitie urmatoarele variante de a solicita informatii:

  • prin servicii de corespondenta, la adresa: CEZ Romania SA, localitatea Targu-Jiu, Strada Depozitelor, numarul 2, judetul Gorj, cod postal 210238;
  • prin fax, la numarul 0248 524 834 / 0248 524 832;
  • online, click aici.

De asemenea, CEZ pune la dispozitie posibilitatea de a primi informatii in mod direct, de la un specialist CEZ, prin Centrele zonale de Relatii cu Clientii, cu program de lucru de luni pana vineri intre orele 08:00 - 17:00 situate la urmatoarele adrese:

  • ALEXANDRIA: Str. Dunarii, nr. 145;
  • CRAIOVA: Str. Romania Muncitoare, nr. 13;
  • RAMNICU VALCEA: Str. Stirbei Voda, nr. 7;
  • SLATINA: Str. Primaverii, nr. 18B;
  • DROBETA TURNU SEVERIN: B-dul Revolutiei 16-22 Decembrie, nr. 19;
  • PITESTI: Str. Darzu, nr. 1A;
  • TG-JIU: Str. G-ral Gh. Magheru, Bl. 6, Parter.

De asemenea, sunt disponibile si Centrele regionale de Relatii cu Clientii cu program de lucru de luni pana vineri, intre orele 08:00 - 16:00:

  • BAILESTI: Str. Victoriei, nr. 98;
  • CAMPULUNG: Str. Nicolae Iorga, Bl.3, Sc. A, Ap. 3;
  • CARACAL: Str. Piata Victoriei, Bl. 1 ABC, Parter;
  • DRAGASANI: Str. Dobrogeanu Gherea, nr. 414, Bl. T3, SC. E, Parter;
  • ROSIORI DE VEDE: Str. Oituz, nr. 11;
  • VIDELE: Str. Videle, Aleea FRE, nr. 1.

Departamentul Relatii Publice, Brand si Marketing

CEZ Romania