Energia vine de la fiecare dintre noi

Info Linia CEZ, un serviciu de comunicare modern, util, prietenos si eficient

Contact Relatii Publice: media@evryo.ro

Pentru a reduce substantial timpul mediu de raspuns si a creste numarul de apeluri preluate, incepand cu luna noiembrie 2014, Grupul CEZ in Romania a actualizat meniul IVR- Interactive Voice Response (robotul telefonic). Urmare a acestei actualizari, durata mesajelor preinregistrate s-a redus de la 87 secunde la 49 secunde, rezultand astfel o scadere semnificativa a timpului mediu de asteptare a apelurilor, de la 67 secunde la 22 secunde.

Ca urmare a procesului de eficientizare, Info Linia CEZ a realizat in luna noiembrie o rata de preluare a apelurilor de peste 94%. In plus, numarul apelurilor pierdute s-a redus cu 50% in luna noiembrie, comparativ cu lunile anterioare, ceea ce a determinat o crestere a gradului de satisfactie in randul unui numar de clienti aflat in continua crestere.

Info Linia CEZ, numarul unic de telefon 0251 929 este disponibil 24 din 24 de ore / 7 zile din 7 pentru informatiile de natura tehnica (intreruperi accidentale, intreruperi programate, defectiuni in retea etc) si zilnic intre orele 08:00 - 20:00 pentru informatii comerciale si este destinat tuturor clientilor Grupului CEZ care au locuri de consum in unul din cele sapte judete din aria de activitate: Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman si Valcea.

Grupul CEZ in Romania se orienteaza in permanenta spre optimizarea serviciilor la standarde calitative inalte, vizand stabilirea unui parteneriat eficient si durabil cu clientii sai.

Departamentul Relatii Publice
CEZ Romania