Contact Relatii Publice: media@evryo.ro
Info Linia CEZ isi propune sa aduca un plus de confort consumatorilor prin evitarea deplasarilor catre Centrele de Relatii cu Clientii si sa diversifice gama de servicii oferite clientilor nostri. Un singur apel la 0251 929 este suficient pentru a afla informatii comerciale privind racordarea la retea, contractarea, facturarea si incasarea energiei electrice etc. sau pentru a anunta deranjamentele in reteaua de distributie. De asemenea, telefonic, se poate solicita si obtine orice tip de formular de care clientii au nevoie.
Numarul de telefon 0251 929 este disponibil 24 din 24 de ore / 7 zile din 7 pentru informatiile de natura tehnica (intreruperi accidentale, intreruperi programate, defectiuni in retea etc) si zilnic intre orele 08:00 - 20:00 pentru informatii comerciale si este destinat tuturor clientilor Grupului CEZ care au locuri de consum in unul din cele sapte judete din aria de activitate: Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman si Valcea.
O echipa formata din peste 50 de operatori este permanent la dispozitia clientilor, pregatita sa ofere orice fel de informatie sau sa preia deranjamentele survenite in instalatiile electrice. Pentru a reduce substantial timpul de asteptare, compania CEZ a suplimentat numarul de operatori Info Linia CEZ si colaboreaza cu un prestator extern de Call Center care asigura preluarea varfurilor de deranjamente in situatii de avarii pe zone extinse, ce pot depasi capacitatea normala de preluare a apelurilor. In conditii meteo normale, Info Linia CEZ poate prelua peste 98 % din apeluri cu timp mediu de asteptare sub 120 secunde si peste 90% din apeluri cu timp mediu de asteptare sub 40 secunde.
Prin implementarea conceptului de Call Center, orice tip de problema, respectiv solicitare se poate solutiona direct de la domiciliu sau birou, doar utilizand telefonul. Aspectele care, conform specificului, nu se pot solutiona prin telefon, sunt redirectionate catre un serviciu de tip „back office". Suplimentar, clientii au la dispozitie si alte mijloace de transmitere a solicitarilor fara deplasarea la unul din Centrele de Relatii cu Clienti: internet (online, click aici), fax (la numerele 0248 524 832 / 0248 524 834 sau corespondenta scrisa la adresa: Directia Servicii Clienti, Bd. Republicii, nr. 17, Tg. Jiu, judetul Gorj, cod postal 210152.
Grupul CEZ in Romania se orienteaza in permanenta spre optimizarea serviciilor la standarde calitative inalte, vizand stabilirea unui parteneriat eficient si durabil cu clientii sai.